سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرانچار: آماده قهرمانی در جام حذفی هستیم/فرکی: علاقه ای به بازی مقابل سپاهان نداشتم!

سرمربیان دو تیم سپاهان و فولاد پس از پایان دیدار این دو تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربیان دو تیم سپاهان و فولاد پس از پایان دیدار این دو تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

 کرانچار: آماده قهرمانی در جام حذفی هستیم 

زلاتکو کرانچار، پس از برتری دو بر یک سپاهان در جام حذفی مقابل فولاد گفت:‌ یک مسابقه پرفشار و خوب را پشت سر گذاشتیم. فولاد یکی از 3 تیم خوب در لیگ است و لی با این وجود ما آنها را کنترل کردیم و نشان دادیم که در تعطیلات نیم فصل لیگ تمرینات آماده سازی را به خوبی انجام دادیم.

وی تصریح کرد:‌ ما تیم بسیار خوبی هستیم و آماده ایم که تا قهرمانی جام حذفی پیش برویم.

کرانچار درباره بازی بعدی تیمش در جام حذفی مقابل مس رفسنجان گفت:‌ نیم فصل دوم لیگ برای ما شروع شده است و در جام حذفی راهیابی خوبی نیز به دور بعد داشتیم، امیدوارم همین روند را در دور برگشت لیگ و مرحله بعدی جام حذفی ادامه دهیم.

سرمربی سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم  هواداران در اینکه سپاهان بازی خوبی را مقابل فولاد به نمایش گذاشت با ما هم‌ عقیده باشند و از اینکه توانستیم نظر آنها را جلب کنیم بسیار خوشحالم.


فرکی: علاقه ای به بازی مقابل سپاهان نداشتم!

حسین فرکی پس از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی گفت: قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردیم که بازی مقابل سپاهان سخت باشد، ضمن اینکه ما علاقه نداشتیم با این تیم بازی کنیم چون حیف بود که یکی از این دو تیم از جام حذفی کنار بروند. در واقع ما تسلیم قرعه‌کشی در این جام شدیم. با این حال یکی از روزهای خوب فوتبال ایران بود.

وی در ادامه گفت: ما بازنده سربلند بودیم و من در پایان بازی به بازیکنانم که در مقابل تیم خوب سپاهان، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، تبریک گفتم البته به آنها گفته بودم که در صورت اشتباه، حریفتان به گل می‌رسد که متاسفانه در دو صحنه چنین شد. ما فقط نتیجه را باختیم، اما باید از حالا برای دور برگشت بازی‌های لیگ تلاش‌مان را آغاز کنیم.

فرکی خاطرنشان کرد: اولین بازی دور برگشت ما مقابل داماش در اهواز است و سعی می‌کنیم با استفاده از فرصت میزبانی به پیروزی برسیم. پس از آن هم آماده می‌شویم تا دوباره به اصفهان بیاییم و با سپاهان دیدار کنیم.

سرمربی فولاد تاکید کرد: 9 بازی را نباخته بودیم و سعی می‌کنیم با پیروزی در دیدار با داماش به نوعی روی دور باخت نیافتیم.
برچسب ها: کرانچار ، فرکی ، جام حذفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.