سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم جوانان و امید پینگ پنگ:

امیدوارم از گروه بالا بیایم/ هند بازیکنان باهوشی دارد

مربی تیم ملی جوانان و امید تنیس روی میز گفت: سطح مسابقات بین المللی جام فجر بسیار بالاست و امیدواریم از گروه بالا بیایم.

کاظم مستحقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از سطح برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر بسیار راضی هستند خوشبختانه بازیکنان تیم ما با وجود سن کمشان گیم ها را بسیار نزدیک واگذار کردند و باخت قابل قبولی داشتیم این درحالی است که بازیکنان هند سال پیش تیم بزرگسالان ایران را نیز شکست داده بودند.

وی درباره عدم حضور پوریا عمرانی در کنار تیم جوانان اینکه ایا نبودن وی خللی در تیم ایجاد نمی کند بیان کرد: پوریا عمرانی در مسابقات جهانی هند است و نبودن وی تاثیری در بازی ما نداشت هر چند عمرانی بازیکن بسیار خوش تکتیک و خوبی است اما در تیم ما بازیکنان جوان و باانگیزه دیگری نیز مثل سروش امیری نیا ، امیر حسین صدیقی، علیرضا ملارجبی، هادی صبحی و سجاد حسینی حضور دارند که عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

مربی تیم ملی جوانان به رقابتهای مجارستان و ناکامی جوان ایران در این ترونمنت اشاره کرد  گفت: در مجارستان نیز با وجود اینکه ما روییین تن و ملارجبی را نداشتیم بسیار خوب ظاهر شدیم علی رغم اینکه نتیجه ای نگرفتیم اما ضعیف نباختیم در آن رقابتها 99 کشور رنک دار جهان حضور داشتند و سطح بالایی داشت.

مستحقی با بیان اینکه اعزام به پرتوهای برون مرزی و برگزاری اردو برای جوانان لازمه پیشرفت پینگ پنگ بازان در این رده سنی است درباره لزوم پشتوانه سازی گفت: با خروج ملا رجبی و رویین تن از تیم جوانان ما باید به فکر پشتوانه سازی باشیم و با تقویت بازیکنان جدید برگزاری اردوهای مداوم و حضور در تورنمنت های برون مرزی به تقویت تیم ملی جوانان بپردازیم./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.