سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب:

کی روش خودش را از نتایج تیم ملی در غرب آسیا مبرا کرده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در مسابقات غرب آسیا ضعیف و دور از انتظار نتیجه گرفته است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی در مسابقات غرب آسیا ضعیف و دور از ذهن نتیجه گرفته است به خصوص مقابل بحرین که حریف 10 نفره شده بود، باید خیلی بهتر کار می کردیم و نتیجه می گرفتیم اما متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و نتوانستیم بحرین 10 نفره را شکست دهیم.

 

وی افزود: کی روش در این مسابقات روی نیمکت تیم ملی نمی نشیند و دلیلش را هم نمی دانم البته در مورد سایر مسائل هم اطلاع خاصی نداریم که آیا کی روش با بچه های تیم ملی در یک هتل است و در تمرینات شرکت می کند یا نه؟
شاید کی روش مسابقات غرب آسیا را خیلی دست کم گرفته و نتیجه آن اهمیتی برایش ندارد وقتی کی روش روی نیمکت نمی نشیند یعنی خودش را از نتایج تیم ملی در این مسابقات مبرا می کند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت: اگر کی روش همراه تیم ملی به کویت نمی رفت و در انتخاب نفرات تیم ملی تأثیر مستقیم نداشت، بحث دیگری بود. اگر تیم ملی امید هم به این مسابقات اعزام می شد، باز هم بحث دیگری بود اما الان مشخص نیست که چه کسی پاسخگوی نتایج این تیم است.
اصلاً معلوم نیست فدراسیون فوتبال تیم ملی را به چه کسی واگذار کرده و سرپرست و مسئول تیم ملی در مسابقات غرب آسیا چه کسی است.


 
ذوالفقارنسب اظهار داشت: نمی شود گفت که رقابت های غرب آسیا اهمیتی ندارد چون کاملا مشخص است که این مسابقات چه جایگاهی در منطقه و آسیا دارد باید برای حضور در مسابقات غرب آسیا مسئولیت و برنامه تعریف شده ای داشته باشیم خیلی از تیم ها برای حضور در این مسابقات تیم های جوانان و امید خودشان را آورده اند و براساس آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری می کنند اما در فوتبال ما مشخص نیست چه اتفاقی می افتد.
 
وی تصريح کرد: اعتقاد دارم که ما بازيکنان خوبی در رقابت های غرب آسیا داریم اما این بازیکنان حتی 10 جلسه هم در کنار هم تمرین نکرده اند تیم ملی برای حضور در یک تورنمنت مثل غرب آسیا نیاز به هماهنگی دارد تا بچه ها به شناخت و وحدت تاکتیکی برسند همچنين باید شأن و منزلتی برای تیم ملی قائل شد نه اینکه بدون برنامه ریزی و به این شکل تیم ملی را به مسابقات اعزام کنیم.


 
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال باید بگوید که حضور بازیکنان منتخب لیگ به عنوان تیم ملی در مسابقات غرب آسیا چه فایده ای برای فوتبال ما دارد ما 2 سال فرصت داشته ایم تا برای این مسابقات آماده شویم و مسئولان بايد در این مدت برنامه ریزی می کردند.
 
ذوالفقار نسب در پایان گفت: تیم ملی برای حضور در مسابقات غرب آسیا باید یک نفر مسئول داشته باشد و یک سری بازیکن جوان را زیر نظر بگیرد و به این مسابقات اعزام کند مثلاً مسئولان باید تیم ملی جوانان یا امید را زیر نظر می گرفتند و به غرب آسیا می فرستادند این بازیکنانی که در حال حاضر به عنوان تیم ملی ایران در غرب آسیا حضور دارند، هماهنگی لازم را ندارند به همين دليل نمي توان با شرايط موجود توقعي از فوتبال داشت./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.