سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی پینگ پنگ بلاروس:ترکیب اصلیمان را به ایران نیاوردیم!

مربی تیم تنیس روی بلاروس گفت: در رقابتهای جام فجر با ترکیب اصلی تیم مان شرکت نکردیم.

مربی تیم بلاروس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت؛ رقابتهای بین المللی جام فجر پینگ پنگ به میزبانی ایران و در سطح خوبی برگزار شد و ما در مقابل تیم بانک دی قرار گرفتیم و نتیجه را واگذار کردیم و هرچند نمی توان از ابتدای مسابقات همه چیز را صد در صد پیش بینی کرد. شاید در ادامه بازیهای موفق تری را داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: روز اول رقابتها سخت ترین روز است ما با ترکیب اصلیمان به ایران نیامدیم و از نیروهای جوانمان استفاده کردیم زیرا هدف اصلی ما پشتوانه سازی است به همین منظور جوانمان را به ایران آوردیم تا سطح بازی آنها را به نقطه دلخواهمان برسانیم.
 
مربی تیم ملی بلاروس با بیان اینکه همه تیمهای شرکت کننده در این دوره رقابتهای جام فجر بسیار قدرتمند ظاهر شدند بانک دی را از همه قوی تر دانست و گفت: تیم بانک دی، حریف ما تیم قدرتمندی بود و بازیکنان خوبی داشت ضمن اینکه بازیکنان تیم هند نیز بسیار توانمند هستند.
 
وی درباره نوشاد عالمیان اظهار داشت: نوشاد عالمیان آنگونه که انتظار داشتم نبود بازی اول را خوب بازی نکرد اما بعد بهتر شد وی بازیکن خوبی است، اما بازیها تازه شروع شده است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست کم کم بازیکنان خود را پیدا خواهند کرد./با
 

برچسب ها: مربی ، تیم تنیس ، بلاروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.