سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

خدمت رسانی ۲۸ پرستار و ۲۲ جراح، متخصص و فوق تخصص به مصدومان حادثه رانندگی بروجن- لردگان

مدير بيمارستان آيت اله كاشاني شهرستان شهركرد، ضمن تقدير از تلاش شبانه روزي پرسنل و مسئولين دانشگاه علوم پزشكي استان چهارمحال و بختياري، در ارائه خدمات تشخيصي و درماني به مصدومين حادثه تصادف محور بروجن- لردگان افزود: به همت همه اين عزيزان، در حال حاضر وضعيت مصدومين از حالت بحران خارج شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

هدايت اله لله گاني گفت: هم اكنون بيش از ۲۸ پرستار و ۲۲ جراح، متخصص و فوق تخصص به وضعيت درماني اين بيماران رسيدگي مي كنند.

لله گاني افزود: از ۲۸ مصدوم بستري در بيمارستان، ۲۴ نفرشان تحت اعمال جراحي مختلف قرار گرفتند.

وی گفت: يكي از مصدومين با توجه به مساعد بودن حال عموميش در روز اول از بيمارستان مرخص شد.

 لله گاني خاطر نشان کرد: در حال حاضر، ۶ نفر از مصدومين در بخش مراقبت هاي ويژه ، ۱۵ نفر در بخش ارتوپدي زنان، يك نفر مرد (راننده كاميون) در بخش ارتوپدي مردان و مابقي مصدومين در ساير بخش ها تحت درمان قرار گرفته اند.

وي افزود: با توجه به بروز حادثه و قرار گفتن مصدومين در شرايط روحي ويژه، بيماران نيازمند به خدمات مشاوره روانپزشكي و روانشناختي حين درمان، اين خدمات را توسط روانپزشكان دريافت مي نمايند.

مدير بيمارستان آيت الله كاشاني شهرستان شهركرد گفت: با توجه به شرايط عمومي مساعد برخي از اين مصدومين در حال مرخص شدن از بيمارستان هستند.

گفتنی است، در سانحه رانندگی که صبح روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه در مسیر بروجن – لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری واقع شد، ۳۵ نفر از فرهنگیان استان مصدوم شدند و ۲ نفر از ایشان جان باختند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.