سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي عمليات چندین ساعته ماموران صورت گرفت؛

کشف سنگ قبرهای ربوده شده ی قدماي ایران

شب گذشته سنگ قبرهای ربوده شده که قدمت تاریخی بسیار داشت و متعلق به قدماي برجسته گذشته ایران بود طی یک عملیات هماهنگ پلیس آگاهی و مرزبانی کشف شد.


سردار محمد کاظم تقوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در تشریح خبر فوق گفت: طی یکسری سرقت ها از اموال قدمت دار استان خراسان رضوی و در پی آن طی کسب اخبار و تجمیع اطلاعاتی از وجود شخصی به نام امیر. ن که اموال فرهنگی تاریخی این استان را به سایر کشورها می فروشد ماموران پلیس آگاهی و مرزبانی اقدامات گسترده خود را برای ردیابی این فرد آغاز کردند.
 فرمانده ی مرزبانی استان خراسان رضوی افزود:  در این راستا مامورین توانستند مخفیگاه این فرد را که در یکی از روستاهای مرزی بود بیابند که با هماهنگی مرجع قضایی و طی عملیات مشترک با پلیس آگاهی فرماندهی استان با کلیه رعایت قوانین و شئونات وارد منزل وی شدند.
این مقام مسئول در خاتمه خاطر نشان کرد: در نهایت پس از چندین ساعت تکاپو و بررسی های تخصصی توانستند در انبار خانه ی متهم سنگ قبرهای قدمت دار تاریخی که ارزش بسیار بالایی را به  همراه داشت و به صورت کاملا حرفه ای پنهان گشته بود را کشف و ضبط کنند و در نهایت این قاچاقچی اموال فرهنگی  به همراه اموال مشکوفه، به پلیس آگاهی این استان انتقال پیدا کرد./ل

برچسب ها: کشف ، سنگ ، قبرهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.