سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگی کریم این بار نه در مستطیل سبز بلکه در زمین گرد

کریم باقری روز گذشته با حضوردر مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خانه های مسکونی ساخته شده را به زلزله زدگان تحویل داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درست در زمانی که حاشیه های فوتبال، زندگی روزمره خیل قهرمانان را تحت الشعاع قرار داده است کریم باقری که از زمان زلزله آذربایجان شرقی به دنبال رفع مشکلات مردم زلزله زده بود، دیروز ثمره فعالیتش را با تحویل واحدهای مسکونی به زلزله زدگان حسن ختام بخشید.



کریم باقری روز گذشته گفت: من واقعا خودم را جای آنها قرار دادم و همه ما باید چنین باشیم و خوشحالم که توانستم گوشه ای هرچند کوچک از بحث بازسازی را با کمک مردم ومسئولان به انجام برسانم.


 
لازم به ذکر است، ساخت خانه هایی که تعداد آن به 30 واحد می رسید و 20 واحد آن توسط کریم باقری تحویل زلزله زدگان شد.


 
این واحدهای مسکونی از جمع آوری کمک های ورزشکاران، هنرمندان و مردم تهیه شد و مابقی آن را سپاه عاشورا به همراه سازمان بسیج سازندگی تقبل کردند و 10 واحد آن نیز بزودی تحویل خواهد شد.



بلایای طبیعی از دیرباز با زندگی انسان ها عجین بوده است اما آنچه خراب شده است دیر یا زود بازسازی شده و آنچه که ماندگار است همت و غیرت و تعصب و اظهار همدردی است که سال های سال خواهد ماند. 



جهان پهلوان تختی با همه بزرگی خود خشت ها را روی هم نهاد، دست زلزله زدگان بوئین زهرا را گرفت و خداوند هم پاداش این اعمال خیرش را نام نیکویش قرار داد و سال های سال است که جهان پهلوان در قلب و ذهن ایران و ایرانیان حتی فراتر از ایران ماندگار است و اما کریم باقری تنها نبود خیل ورزشکاران، هنرمندان و مردم انسان دوست و ایرانی در ساخت مناطق زلزله زده عصای دست دولت و نظام اسلامی بودند و این نشان می دهد ایران پر است از جوانمردانی که الگویشان حضرت علی (ع) است ولی جهان پهلوان برازنده نام هایی است که ورزش را به خاطر ورزش دوست دارند و مردم را به خاطر انسانیت.
ای کاش برخی هرچند اندک نیز تا حدی از مال دنیا صرف نظر کنند و به دنبال توشه آخرتشان باشند./مح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
هدایت
۲۳:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۱
با سلام ، کریم بافری مایه افتخار ایران و آذربایجان است . درود بر غیرت و شرف او وتمامی پهلوانان این مرز و بوم