سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

دعوت ورزشکار مازندرانی به اردوی تیم ملی قایقرانی کشور

سخنگوی هیئت قایقرانی مازندران گفت: یک ورزشکار استان به اردوی تیم ملی قایقرانی دعوت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندرن احمد جباری در جمع خبرنگاران افزود: شیما جباری قایقران جوان و آینده دار مازندرانی با دعوت مربیان تیم ملی، به اردوی آماده سازی این رشته دعوت شد

پرویزی تصریح کرد: جباری در این اردو برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی و اعزام به رقابتهای انتخابی مسابقات آسیایی این چوآن کره جنوبی تلاش خواهد کرد.

سخنگوی هیئت قایقرانی مازندران گفت: دومین پایگاه قهرمانی قایقرانی کشور با اعتبار یک میلیارد ریال در زمینی به مساحت هزار و 200 متر در بابلسر ساخته می شود.

پرویزی افزود : عملیات احداث این مکان ورزشی از فردا و با حضور قهرمانان مازندرانی این رشته آغاز می شود و بر اساس برآوردهای اولیه، در مدت زمان یکسال آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: نخستین پایگاه قهرمانی قایقرانی کشور در بندر انزلی ساخته شد و بابلسر دومین شهر کشور بوده که زمینه های لازم برای احداث دومین پایگاه قهرمانی کشور را فراهم کرد.

سخنگوی هیئت قایقرانی مازندران افزود: با بهره برداری از این مکان ورزشی، امکان میزبانی از اردوهای تیم ملی و برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران قایقرانی کشور فراهم خواهد شد./س

برچسب ها: دعوت ، کشور ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.