سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ همزمان با هفته پژوهش؛

مشهد میزبان اجلاس تشکل های تخصصی دانشگاه های آزاد کشور

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد مشهد گفت: همزمان با شروع هفته پژوهش، مشهد میزبان اجلاس تشکل های تخصصی دانشگاه های آزاد کشور می باشد.

محمدعلی خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اعلام این مطلب افزود: در این اجلاس سراسری سه روزه که دکتر دانشجو نیز حضور خواهد داشت برنامه های سالانه باشگاه علمی پژوهشی دانشگاه های آزاد در قالب کارگروه های تخصصی با رویکرد توجه به منویات مقام معظم رهبری طراحی و تنظیم و ارائه می شود.

وی معرفی پژوهشگران برتر منطقه 9 را از دیگر برنامه های هفته پژوهش در مشهد برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال دستاوردهای پژوهشی مراکز دانشگاه آزاد منطقه 9 به صورت غیرمتمرکز در نمایشگاه مجتمع واحد مشهد از 25 تا 29 آذرماه برگزار می گردد.

محمدعلی خلیل زاده رونمایی برخی از دستاوردها و افتخارات پژوهشی دانشگاه آزاد منطقه 9 را در نمایشگاه هفته پژوهش مشهد برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان دبیرستان بسیار مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: مقرر شده است که در 20 غرفه آثار و طرح های مبتکرانه و علمی دانشجویان برای بازدید مسئولان و علاقمندان ارائه گردد که این مهم برای تشویق و ترغیب دانشجویان و دانش آموزان مقاطع متوسطه بسیار موثر می باشد و گامی در جهت تقویت و ارتقاء بنیه علمی کشور است./س

برچسب ها: مشهد ، میزبان ، اجلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.