سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت‌های هسته‌ای ایران،جام مقدس دنیای اطلاعات/فعالیت جاسوسی اسرائیل در اتریش علیه ایران

وجود و میزان گسترش هرگونه فعالیت تسلیحاتی مخفیانه که غرب ظن آن را داشته و تهران منکر آن می‌‌شود تعیین می‌‌کند که آیا دنیا وارد جنگ دیگری در خاورمیانه خواهد شد یا خیر.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، روزنامه انگلیسی گاردین نوشت:در سال‌های اولیه جنگ سرد، وین پایتخت جاسوسی دنیا بود؛ شهری جهانی و چند شاخه در نزدیکی پرده آهنین که صدای توطئه در آن به خوبی به گوش می‌‌رسید و این در حالی بود که قدرت‌های بزرگ برای پیشی گرفتن از یکدیگر با هم به رقابت می‌‌پرداختند.اکنون این شهرِ مأموران مخفی، متحد، پررونق و دست نخورده باقی مانده است؛ اما جاسوس‌ها باز هم به تعداد زیاد بازگشته‌اند. این بار ایران نقش غول شوروی را بازی می‌‌کند. این ناظر هسته‌ای دنیا، یعنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که آژانس‌های بین‌المللی دنیا را به دنیای خود می‌‌کشاند و مقامات امنیتی ارشد و دانشمندان هسته‌ای سراسر دنیا از جمله ایران، هر سه ماه یک بار در نشست‌های هیات مدیره آن در وین شرکت می‌‌کنند. در واقع فعالیت‌های هسته‌ای ایران جام مقدس دنیای اطلاعات است. وجود و میزان گسترش هرگونه فعالیت تسلیحاتی مخفیانه که غرب ظن آن را داشته و تهران منکر آن می‌‌شود تعیین می‌‌کند که آیا دنیا وارد جنگ دیگری در خاورمیانه خواهد شد یا خیر.
 

گاردین:تصور می‌‌شود اسراییل مسوول درز اطلاعات هسته‌ای ایران باشد
موساد به شدت در پایتخت اتریش فعال است. ایران و دیگر آژانس‌های اطلاعاتی عمده دنیا نیز در این شهر فعال هستند.گمان می‌‌رود اسراییل به مدارکی دست پیدا کرده است که نشان می‌‌دهد ایران دست به آزمایشهای مربوط به تولید تسلیحات هسته‌ای زده است. این مدارک که اخیراً توسط آسوشیتدپرس (ای‌پی) منتشر شده است، نموداری را نشان می‌‌دهد که به نظر می‌‌رسد نمودار یک انفجار هسته‌ای باشد. اما دانشمندان به سرعت اعلام کردند اشتباه ابتدایی در این نمودار وجود دارد و در نتیجه در مورد اعتبار و صحت این مدارک تردید ایجاد شد. آسوشیتدپرس منبع این اطلاعات را به صورت مقاماتی از کشوری که منتقد برنامه اتمی ایران است، معرفی کرده است.

وال‌استریت‌ژورنال؛ ایران: اطلاعات پهپاد سیا را رمزگشایی کرده‌ایم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام اطلاعات مربوط به پهپاد جاسوسی سازمان سیا را رمزگشایی کرده است. سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: تمام اطلاعات این پهپاد به طور کامل استخراج و رمزگشایی شده است. ما می‌‌دانیم که این پهپاد به چه مناطقی سفر کرده است. متخصصین ما پس از رمزگشایی متوجه شدند که این پهپاد، حتی یک ماموریت هسته‌ای هم نداشته است.
برچسب ها: وبگردی ، اسرائیل ، جاسوسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.