سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش سطح کیفی تولیدات داخل

فرماندار پیرانشهر گفت: سطح کیفی تولیدات داخل برای رقابت در بازارهای جهانی ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، اروج مجاهدی در جمع تولید کنندگان پیرانشهر، اظهار داشت: واحدهای تولیدی با توجه به فرمایشات و تاکید‌های مقام معظم رهبری در ابتدای سال و با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تمام تلاش خود را در راستای افزایش میزان تولید به کار ببرند.

وی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی تولیدات، تصریح کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات می‌تواند گام بزرگی در راستای صادرات تولیدات داخل داشته باشد.

مجاهدی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش میزان تولیدات داخلی هستیم افزود: تحریم‌ها نتوانسته‌اند مردم ایران را مأیوس کنند چرا که مردم ایران مردمی آگاه و دین‌مدار هستند.

وی با تاکید بر ایجاد بازار رقابتی توسط واحدهای تولیدی، خاطر نشان کرد: وجود بازار رقابتی سبب ارتقای سطح کیفی تولیدات می‌شود.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه تولیدات داخل باید توانایی رقابت با تولیدات خارجی را داشته باشند گفت: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت واحدهای تولیدی این شهرستان متذکر شد: در حال حاضر وضعیت واحدهای تولیدی این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود.

مجاهدی در پایان اعلام کرد: برخی از واحدها نیازمند سرمایه در گردش هستند که با واگذاری تسهیلات مشکل این واحدها نیز رفع می‌شود./س

برچسب ها: تولید ، پیرانشهر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.