سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مخاطب‌شناسی مهم‌ترین اصل در تبلیغ سایبری است

مدیر حوزه علمیه تکاب گفت: مهم‌ترین اصل توسعه تبلیغ دین در فضای مجازی تسلط مبلغان به اصول مخاطب‌شناسی است.


حجت‌الاسلام محمدرضا عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: رسالت طلاب همانند گذشته این است که با استناد به توان علمی، فقهی و دینی خود در برابر تهاجم بدخواهان اسلام ایستادگی کنند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های تبلیغ صحیح دین برای مقابله با آسیب‌‌های تهاجم فرهنگی گفت: مانع اصلی ورود تخصصی طلاب و روحانیان در فضای مجازی نبود امکانات زیرساختی در مراکز حوزوی است.

وی با تأکید بر فراوانی و پیچیدگی انواع هجمه فرهنگی از سوی دشمنان، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود رسالت طلاب برای زدودن انحراف و شبهات دینی به مراتب سنگین‌تر و خطیرتر است.

عبدی در ارتباط با تأثیر تبیین صحیح آموزه‌های دینی در شکل‌گیری گرایش‌های مذهبی کاربران، عنوان کرد: اگر تبلیغ و تبیین معارف اسلامی خالی از قصد و غرض و به نیت گسترش مضامین و مفاهیم اسلام ناب محمدی باشد بدون شک تأثیر آن بر کسانی که تشنه درک حقیقت هستند مؤثر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه تکاب با بیان اینکه تبلیغ دین در انحصار قشر خاصی نیست، اذعان داشت: مبلغ دینی باید در این امر تخصص و تعهد کافی را داشته باشد تا فعالیت‌های انجام شده به ضرر دین تمام نشود./س


برچسب ها: تبلیغ ، تکاب ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.