سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

نماینده اسفراین در مجلس از استعفا انصراف داد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره استعفایش به دلیل کمبود بودجه در این شهرستان ، گفت: در جلسه با که با حضور دبیرکارگروه ویژه پی گیری مصوبات دفتر مقام معظم رهبری حاضر بودم، نظرم تامین شد از این رو استعفایم منتفی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، هادی قوامی افزود: درجلسه ای که درمعاونت نظارت راهبردی رییس جمهور با حضور دکتر محبتی دبیرکارگروه ویژه پی گیری مصوبات دفتر مقام معظم رهبری داشتم دغدغه های مردم مطرح و پروژه های شهرستان که مورد توجه قرار نگرفته بود مطرح شد .

نماینده مردم اسفراین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستوراجرا و تکمیل پروژه ها درسال ۹۱ داده شد از این رومنظور ما تامین شد تصریح کرد: بنده که به نمایندگی از طرف دیگر نماینده خراسان شمالی دراین جلسه حاضر بودم نظرم تامین شد از این رو استعفایم منتفی شد.

نماینده مردم اسفراین درمجلس با تشکر از سفر رهبری به استان خراسان شمالی و استقبال مردم از ایشان گفت: متاسفانه سوء تدبیرها موجب شده بود تا اعتباراتی که در این سفر به استان اختصاص یافت به صورت ناعادلانه توزیع شود چرا که این اعتبار قرار بود در سه سال به صورت عادلانه براساس جمعیت و مساحت به مناطق مختلف استان اختصاص پیدا کند.

گفتنی است هادی قوامی در نطق میان دستور خود در جلسه روز یکشنبه در مجلس با اشاره به کمبود بودجه در این شهرستان برای حل مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: اگر تا هفته جاری مشکل بودجه این شهرستان حل نشود به همراه دیگر نماینده این شهرستان در مجلس استعفایمان را به مجلس تقدیم می کنیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.