سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اورژانس کشور با 17 هزار نفر نیروی انسانی در قالب 3081 تیم فعالیت می ‏کند

رئیس پلیس راهور گفت: اورژانس کشور با 17 هزار نفر نیروی انسانی در قالب سه هزار و 81 تیم فعالیت می‏ کند.

اسکندر مؤمنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امداد خودرویی ایران با یک ‌هزار و 200 نفر و امداد خودروی شرکت سایپا با 845 نفر با سایر دستگاه‏ های درگیر در طرح زمستانی همراه خواهند بود.

 

وی ادامه داد:از حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی اعم از پلیس راه و پلیس ترافیک شهری، 40 هزار نفر در قالب 3 هزار و 655 تیم ارائه خدمات خواهند داشت.

 

مؤمنی اضافه کرد: در مجموع، 18 هزار و 694 تیم از دستگاه‏ های مختلف خدمات ‏رسان در طرح زمستانی امسال شرکت می ‏کنند.

 

رئیس پلیس راهور از افزایش 12 درصدی نیروی انسانی مجموعه امدادی کشور در سال‏ جاری خبر داد و افزود: 18 هزار و 694 تیم در طرح زمستانی امسال شرکت دارند.

 

وی ادامه داد: طرح زمستانی در سال ‏های گذشته تا 15 اسفند ادامه می ‏یافت؛ اما امسال این طرح تا 25 اسفند تداوم خواهد داشت و عملاً به طرح نوروزی ملحق می‏ شود.

 

مؤمنی اضافه کرد: این طرح علاوه بر پیست اسکی آبعلی و استان تهران، در 27 استان دیگر و 111 گردنه برف‏ گیر سراسر کشور در حال اجراست.

 

رئیس پلیس راهور افزود:  مقدمات اجرای طرح زمستانی پلیس از دو ماه قبل با برگزاری جلسات مختلف با حضور دستگاه‏ های ذی ‏ربط برنامه ‏ریزی شده بود.

 

وی با ارائه گزارشی از تجهیزات خودرویی و نیروی انسانی هر یک از نهاد های دخیل در طرح زمستانی راه ‏های کشور خاطرنشان کرد: از حوزه راهداری، 8 هزار تیم خودرویی و 11 هزار و 500 نفر در طرح زمستانی حضور دارد.

مؤمنی ادامه داد: از حوزه امداد و نجات سازمان جمعیت هلال ‏‌احمر کشور نیز 2 هزار و 232 تیم در قالب 18 هزار و 576 نفر شرکت می‏ کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.