سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشحالم كه با "ميلياردر" به تلويزيون بازگشتم / "ميلياردر" از ذهن مخاطبان پاك نمي شود

خوشحالم كه پس از سالها با "ميلياردر" و در نقش "ولي" شوفر كاميون به تلويزيون بازگشتم.

مجيد مظفري بازيگر "ولي" پدر بهادر در مجموعه "ميلياردر" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو  تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تا به حال پيشنهاد بازي در چنين نقشي را نداشتم و بازي در نقش "ولي" پدر بهادر از جذابيتهاي خاصي برخوردار است.
وي افزود: "ولي" راننده كاميوني است كه با از دست دادن همسرش در منزل نشسته و فرزندان خود را بزرگ مي كند.
مظفري در خصوص وجود مرداني با اين خصوصيت در جامعه اظهار داشت: داشتن اين خصلت در مردان ايراني هميشه قابل تقدير بوده ولي تعداد مردهايي كه بمانند و فقط به فكر فرزندان و آينده آنان باشند رد جامعه كم است.
اين بازيگر با اشاره به عوامل مجموعه "ميلياردر" گفت: غبطه مي خورم كه چرا تا به حال فرصت همكاري با "عباس زاده" تهيه كننده و "عليرضا اميني" كارگردان را نداشته ام و اكنون خوشحالم كه با آنها همراه شدم.

*"ميلياردر" اثري ماندگار مي شود

مظفري با اشاره به حضور جوانان در "ميلياردر" گفت: با وجود سالها فعاليت و بازي با كارگردان و جوانان مختلف، تيم "ميلياردر" از نظر همكاري و تعامل بسيار تحسين برانگيز بود و اميدوارم بازهم در كنار آنهابراي بازي دور يكديگر جمع شويم.
اين پيشكسوت عرصه تئاتر افزود: پس از سالها دوري با "ميليارد"  كه اثري ماندگار مي شود به تلويزيون برگشتم و مطمئن هستم كه اثري ماندگار خواهد شد.
وي ادامه داد: سريال "ميلياردر" به دليل برخورداري از تيمي منظم، كارگرداني متبحر، فيلمنامه اي دقيق و نيز با توجه به حضور هنرمندان نسل ديروز و امروز، سالها در ذهن مخاطبان باقي خواهد ماند.
مظفري با اشاره به سالها دوري از تلويزيون تصريح كرد: فيلمنامه هاي زيادي به من پيشنهاد شد ولي هيچكدام مورد نظر و توجه ام قرار نگرفت.
وي خاطر نشان كرد: هنوز فيلمبرداري "ميلياردر" در لوكيشني در اطرف دارآباد ادامه داشته و مخاطبان به زودي شاهد پخش آن خواهند شد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.