سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد پيشنهاد گفتگو از سوي يکي از جنبش هاي جهادي بحرين

يک جنبش جهادي در بحرين درخواست اخير دولت اين کشور مبني بر گفتگو با سران مخالفان را رد کرد و آن را منوط به اجراي شروطي دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا ؛ جنبش اهل تسنن « عدالت » در بيانيه اي اعلام کرد ملت بحرين پس از ناآرامي هايي که سال گذشته آغاز شد در آرزوي ثبات اوضاع ، برقراري امنيت ، رشد اقتصادي و اجراي قوانين است.اين جنبش افزود نيروهاي مخالف که نيروهاي بحران ساز هستند از طريق سازمان هاي بين المللي و حملات تروريستي سازمان يافته قصد باج خواهي را از دولت دارند.

اين جنبش خاطر نشان کرد دولت به نظر مي رسد تلاش دارد براي راضي کردن اين گروهها که به ضرر طرف هاي ديگر است به اين باج خواهي ها  پاسخ مثبت بدهد که آخرين آن دعوت به گفتگوهاست.

عفو نشدن سران مقاومت ، اجراي حکم دستگاه قضايي براي اين سران چنانچه اتهام آنان ثابت شود ، عدم سهم خواهي پست هاي وزارتي و پارلماني و محکومت علني اقدامات تروريستي توسط مقاومت و عذرخواهي رسمي در ملت از شروط اين جنبش براي شرکت در گفتگوهاست.

اين جنبش همچنين از دولت بحرين خواسته است با مردم به صراحت سخن بگويد و آنان را در جريان امور قرار دهد و در زمينه آنچه برضد دولت صورت مي گيرد کاملا شفاف سازي کند و منافقان را به خود نزديک و افراد خالص را از خود دور نکند.   

برچسب ها: جهاد ، بحرین ، گفتگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.