سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامرضا محمدی: حضور پرسپولیس در کشتی باید دائمی بشود

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار گفت: در اولین روز رقابت‌های لیگ برتر کشتی در حالی برابر تیم ثامن قرار گرفتیم که تیم ما تازه تشکیل شده بود .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران غلامرضا محمدي افزود: در گروه ما شرایط خاصی حاکم شده است. روز اول تیم ما تازه تشکیل شده بود ولی بعد ما سایپا را در خانه اش شکست دادیم، سایپا هم ثامن را مغلوب کرد. البته رقابت ما فردا در سبزوار انجام می‌شود و حریف از امتیاز میزبانی برخوردار است ولی با امیدواری، برای کشتی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 وی ادامه داد: شرایط برای ما خیلی بهتر است، چون بعد از کشتی های فردا، برابر صدرا و سایپا میزبان هستیم و اگر اتفاقات عجیب و غریب روی ندهد، صعود ما قطعی خواهد بود. در حال حاضر نیز پرسپولیس و ثامن امتیاز برابر دارند. فردا سومین بازی خارج از خانه پیاپی را انجام می دهیم و سخت‌ترین بخش کار ما به پایان می‌رسد.

محمدی در ادامه پیرامون حضورش در تیم ملی کشتی گفت: اجازه بدهید فعلا در اینباره صحبت نکنم. صحبت‌ها به قبل از این بر می گردد ولی در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم کشتی پرسپولیس جویبار است تا به نتیجه قابل قبول برسیم. برنامه ریزی ما برای قهرمانی است، هر چند کار سختی است.

 سرمربی تیم کشتی پرسپولیس در پایان تصریح کرد: می خواهیم در حد و اندازه نام پرسپولیس عمل کنیم و برخلاف چند سال قبل که تیم کشتی پرسپولیس تشکیل شد. به شکلی نتیجه بگیریم که حضور پرسپولیس در کشتی به بدعتی ماندگار بدل شود. /با
برچسب ها: کشتی ، ایران ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.