سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حضور خوشه كفش اصفهان در نمايشگاه تخصصي كفش و صنايع وابسته

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان گفت: این استان در زمینه صنعت كفش سابقه و توانایی بالایی دارد كه با تشكیل خوشه صنعتی كفش اصفهان در مرداد ماه امسال، شكوفایی این صنعت در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سعادت بهرامي با اشاره به حضور خوشه کفش اصفهان در نمایشگاه تخصصی کفش و صنایع وابسته گفت: آشنایی دست اندركاران این صنعت با سلایق روز مشتریان، آگاهی از آخرین دستاوردها، ماشین آلات و فناوری های این عرصه و نیز سنجش توان صنعت كفش كشور در استان های مختلف از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وي افزود: سود صادرات چرم بدون تبدیل آن در مقایسه با تبدیل چرم به انواع محصولات كفش، كیف و لباس، سود زیادی نیست ولی وقتی این محصولات صادر می شود ارزش افزوده آن تا 50 درصد مي رسد.

رييس هيأت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان با بيان اينكه در دومین روز برگزاری اين نمایشگاه، همایش تجلیل از پیشكسوتان و كارآفرینان صنعت كفش شهر اصفهان تدارك دیده شده است، افزود: در این مراسم از 10 نفر از اين عزيزان تقدیر و تجلیل می شود .

بهرامي اضافه كرد: در این نمایشگاه تعدادی از كارگاه های كوچك و كارخانه ها در قالب غرفه خوشه كفش اصفهان محصولات خود را عرضه می كنند كه در كنار آنها خوشه صنعتی كفش اصفهان نيز به صورت رسمی یك غرفه 60متری در اختیار گرفته است.

وي افزود: به دلیل تخصصی بودن نمایشگاه فروش مستقیم نداریم و افرادی كه مدل ها و یا محصولاتی را در خلال برگزاری نمایشگاه انتخاب مي‌كنند، می توانند از غرفه مورد نظر خریداری کنند اما بعد از پایان نمایشگاه اجناس را از غرفه یا دفتر فروش آن تحویل بگیرند.

گفتني است دومین نمایشگاه تخصصی كفش، كیف و صنایع وابسته در فضای دو هزار و 500 متر مربع، با حضور 70 مشاركت كننده از استانهاي كشور و با هدف نمایش آخرین نمونه های كفش ،چرم و صنایع وابسته از 22 تا 25 آذر در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود./س
برچسب ها: اصفهان ، نمایشگاه ، تخصصی ، کفش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.