سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارنظرهاي شخصي هيچ خدشه‌اي به جريان اصولگرايي وارد نمي‌كند

عضو حزب موتلفه اسلامي درباره وجود انشقاق میان جریانات اصولگرا با توجه به اظهارات برخی از اشخاص وابسته به این طیف گفت: افراد آزاد هستند که موضع‌گیری شخصی داشته باشند، لذا این گونه اظهارنظرها هیچ خدشه‌ای به وحدت مجموعه اصولگرایان وارد نمی‌کند

حجت‌الاسلام جعفرشجونی عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: این حزب علی‌رغم شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌های خبری هنوز به صورت مصداقی وارد مقوله انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نشده است.

وی درباره وجود انشقاق میان جریانات اصولگرا با توجه به اظهارات برخی از اشخاص وابسته به این طیف افزود: افراد آزاد هستند که موضع‌گیری شخصی داشته باشند، لذا این گونه اظهارنظرها هیچ خدشه‌ای به وحدت مجموعه اصولگرایان وارد نمی‌کند.

شجونی تصریح کرد: حضور اصولگرایان در انتخابات آینده به طور حتم به مانند انتخابات گذشته پرشور و با یک برنامه منسجم خواهد بود.

عضو حزب موتلفه اسلامي خاطر‌نشان كرد: اصلاح‌طلبان تنها در صورتي مي توانند در انتخابات آينده فعاليت داشته باشند كه مواضع خود را نسبت به حوادث سال 88 به طور صريح اعلام كنند در غير اينصورت نظام جايي براي آنها نخواهد داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شجونی ، جامعیت ، مبارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.