سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميداودي با سپاهان توافق کرد / زيندپور به استقلالي ها پیشنهاد داد / مصدوميت دوباره جباري و عصبانيت قلعه نوعي

اعضاي تيم استقلال در خصوص جدايي چند بازيکن خود از تيم دچار مشکلاتي شدند زيرا امير قلعه نوعي در مواردي با اعضاي باشگاه و مديرعامل تيم استقلال نظري همسو ندارد آخرين اخبار استقلال را در اين خصوص بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال براي جدايي بازيکنان اين تيم و باز شدن فهرست تيم دچار مشکلاتي شدند که شرايط را براي اين تيم با تغييراتي عمده و اصولي روبرو کرده است زيرا بازيکني که موردنظر امير قلعه نوعي است که از تيم جدا شود مورد تائيد اعضاي باشگاه استقلال نيست و اين موضوع عامل اين است که شرايط براي تيم تغيير کند زيرا سرمربي تيم به بازيکناني نياز ندارد که باشگاه اصرار دارد آنها را حفظ کندن تا در استقلال بمانند اما از طرفي سرمربي استقلال از برخي مسئولان در تيم هاي ديگر بسيار دلخور است و از علي فتح اله زاده درخواست کرده است که در خصوص مذاکره با مسئولان در باشگاه هاي ديگر همکاري لازم را با آنها انجام ندهد  زيرا برخي مسئولان همواره با سنگ اندازي استقلال را از اهدافش دور کردند و در حال حاضر نيز آبي ها در مقابل آنها مخالف ظاهر مي شوند تا شرايط قابل درک شود زيرا اعضاي اين تيم توقع همکاري لازم و درست را از برخي مسئولان تيم داشتند اما اين اتفاق از سوي اعضاي تيم هاي حريف رخ نداد و آنها همکاري هاي لازم را انجام ندادند و اين موضوع باعث شد که شرايط براي اعضاي اين تيم دچار تغييراتي عمده شود زيرا سرمربي استقلال معتقد است که مسئولان اين تيم نبايد در اين خصوص با تيم هاي ديگر همکاري داشته باشند و اعضاي تيم را به آنها واگذار کنند.

شايان ذکر است، اعضاي تيم استقلال درصددند که يک يا دو بازيکن را به باشگاه هاي ديگر واگذار کنند اما اين اتفاق رخ نداده است و امير قلعه نوعي نيز راضي به اين اتفاق نيست.

وي معتقد است که باشگاه ها با وي همکاري نکردند و اين اتفاق بايد در خصوص استقلال و اين باشگاه ها نيز رخ دهد.

* ميداودي با سپاهان توافق کرد اما 250 ميليون استقلال چه مي شود؟

اعضاي مسئول تيم سپاهان با شرايط خاص روبرو هستند زيرا آنها براي  حضور چند بازيکن اين تيم خواستار توافق با اعضاي تيم  استقلال شدند اما اين در حالي است که آبي ها خواستار حضور بازيکن سپاهان هستند اما حاضر نشدند بازيکنان اصلي خود را در اختيار اين تيم قرار دهند.

براساس اين گزارش، ميلاد ميداودي بازيکن تيم استقلال از چند باشگاه پيشنهاد دريافت کرده است اما سپاهان جزو تيم هايي است که خواستار بازيکن اين تيم است و در اين خصوص عنوان شده است که اعضاي تيم استقلال در جريان تمام امور قرار ندارند اما ميداودي در اين خصوص اقداماتي را انجام داده است و حتي مذاکراتي را انجام داده و به توافق نيز رسيده است اين بازيکن قصد دارد در تيم سپاهان به فوتبال خود ادامه مي دهد و اين تيم  نسبت به ديگر باشگاه هايي که خواستار حضور وي هستند اولويت و برتري دارد زيرا شرايط تيم سپاهان قابل بررسي است و اين تيم با استقلال رقابت مي کند و اين دليلي است که ميداودي تمايل داشته باشد که پس از جدايي از استقلال راهي اين تيم شود.

گفتني است، ميداودي که هنوز حضورش در تيم سپاهان به صورت قطعي و آشکار اعلام نشده است دريافته است که امير قلعه نوعي نيازي به وي ندارد و قرار نيست در نيم فصل دوم نيز اين تيم را در ترکيب همراهي کند به اين دليل خواستار جدايي است و با سپاهاني ها نيز به صورت شخصي مذاکره است، اين بازيکن در ازاي دريافت رضايت نامه اش از استقلال بايد مبلغي به مسئولان اين تيم پرداخت کندو قرار است که اين مبلغ به 250 ميليون تومان باشد که ميداودي و يا تيم باشگاهي جديدش به استقلال ها پرداخت مي کنند.

شايان ذکر است، اين بازيکن در حال حاضر منتظر بررسي شرايط تيم استقلال و مسئولان اين تيم است که هر چه سريعتر تکليف نهايي وي را مشخص کنند زيرا در غير اين صورت وي نمي تواند با تصميم درستي براي حضور در سپاهان اقدام کند.

* ميلاد زيندپور به استقلالي ها پيشنها داد

اعضاي تيم استقلال درصددند تا شرايط را براي اين تيم مهيا کنند و اعضاي اين تيم معتقدند که شرايط براي استقلال در خط مياني خيلي ايده آل نيست و آنها درصددند که مشکلات استقلال را در خط مياني به عنوان هافبک اين تيم حل کنند، اعضاي تيم استقلال مدتهاست که خواستار جذب ميلاد زيندپور هستند اما اين شرايط براي اين اتفاق رخ نداده است.

براساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال درصدد جذب چند هافبک هستند و در اين خصوص صحبت از حضور زيندپور بود که اين بازيکن اعلام کرد قصد حضور در اين تيم را ندارد.

گفتني است، ميلاد زيندپور با شرايط خاصي روبرو شده است و اين بازيکن خواستار اين بود که با يک باشگاه ديگر مذاکره کند و از سپاهان جدا شود حتي اعلام شده بود که وي براي حضور در باشگاه پيکان آماده شده است، اما اين اتفاق رخ نداد و اين بازيکن براي استقلالي ها پيشنهاد داده است که براي حضور در اين تيم آماده مي شود.

اين بازيکن که پيش از اين عنوان کرده بود براي حضور در اين تيم تمايلي ندارد در حال حاضر با شرايط روبرو شده است و قصد دارد در تيم استقلال به فوتبال خود ادامه دهد و اين موضوع را به مسئولان اين تيم اعلام کرده است تا اقدامات لازم انجام شود.

اين بازيکن که قصد ماندن در تيم سپاهان را ندارد به مسئولان استقلال اعلام کرده است که براي حضور در اين تيم اقدامات لازم را انجام مي دهد تا بتوان شرايط را مهيا کند اين بازيکن که صحبت از حضورش به جاي يک بازيکن در اين تيم است به دريافت رضايت نامه نيز نياز دارد زرا او در ازاي معاوضه يک بازيکن به استقلال مي آيد و در اين خصوص مشکلي براي وي وجود ندارد.

* مصدوميت دوباره جباري و عصبانيت قلعه نوعي

مجتبي جباري هافبک تيم استقلال با شرايط خاص در تمرينات اين تيم شرکت مي کند، اين بازيکن بدنسازي را انجام مي دهد اما اين در حالي است که امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال هر مرتبه که در تمرينات تيمي شرکت مي کند با شرايط خاصي روبرو مي شود و اين  موضوع ادامه دار است زيرا اين بار نيز اوضاع براي اين تيم متفاوت پيش مي رود.

براساس اين گزارش، جباري شرايط خوبي ندارد زيرا در تمرينات تيمي استقلال حاضر شده است اما باز هم با مصدوميت روبرو شد تا اميدهاي قلعه نوعي به يأس تبديل شود.

گفتني اينکه اين بازيکن نبايد تمرينات فشرده انجام دهد و در صورتي که اين اتفاق رخ دهد وي با مصدوميت روبرو مي شود و مشکلات زيادي براي وي و تيم ايجاد مي گردد.

از سوي پزشکان دستور شرايط خاص اين بازيکن صادر شده است زيرا ‌آنها معتقدند که اين بازيکن با توجه به شرايط خاصش بايد با شرايط متفاوت از ديگر بازيکنان براي حضور در ميادين آماده شود و نمي تواند به صورت فشرده تمريناتش را دنبال کند از طرفي نيز امير قلعه نوعي به حضور اين بازيکن نيازمند است زيرا جان واريو از فهرست استقلال خارج شده است و اين تيم در خط مياني به بازيکنان آماده مانند جباري نيازمند است و اين اتفاق وي را عصباني کرده است زيرا امير قلعه نوعي جباري را براي ابتداي نيم فصل دوم آماده مي خواهد اما اين اتفاق در هاله اي از ابهام قرار دارد.

* ادعاي آبي ها براي جذب دو مهاجم جديد

اعضاي تيم استقلال در خصوص جذب بازيکنان جديد بدون سر و صدا و حرف و حديث اقداماتي را انجام مي دهند و پس از جذب حسن اشجاري بحث حضور فرزاد حاتمي مطرح شد و  اين اتفاق پس از 24 ساعت رخ داد تا شاگرد امير قلعه نوعي به استقلال بيايد و اين تيم را همراهمي کند اما آبي ها بحث يک مهاجم ديگر را نيز مطرح کردند.

براساس اين گزارش، بحث حضور حاتمي در تيم استقلال بسيار کوتاه بود اما اين بازيکن به استقلال آمد و در حال حاضر نيز بحث حضور فرهاد مجيدي در اين تيم مطرح است و حتي عنوان شده است که اين اتفاق رخ مي دهد و مديرعامل استقلال با شرايطي روبرو شده است که قصد دارد فرهاد مجيدي را به تيم بازگرداند اين در حالي است که امير قلعه نوعي نيز خواستار حضور وي در استقلال شده است که به خاطر هواداران تيم به استقلال بازگردد اين بازيکن اعلام کرده است که قصد حضور در تيم استقلال را به عنوان بازيکن ندارد.

وي به اين موضوع اشاره کرد اما اين اتفاق در حالي رخ داده است که آبي ها خواستار حضور وي هستند اما مجيدي تاکنون پاسخ آبي ها را نيز ارايه نکرده است و اعضاي اين تيم  اعلام کردند که حاتمي و مجيدي دو مهاجم جديد اين تيم هستند.

* اعتراض قديمي ها به دريافت پول تازه واردها

اعضاي تيم استقلال براي بهبودي شرايط مالي و رسيدن به اوضاع ايده آل يک عضو را به هيئت مديره اضافه کردند تا به عنوان فرد افتخاري در اين خصوص شرايط را براي تيم تغيير دهد اما اين در حالي است که بازيکنان قديمي تيم استقلال همچنان از شرايط رضايت ندارند و اين موضوع اوضاع را براي اين تيم تغيير داده است.

براساس اين گزارش، مشکلات مالي تيم استقلال ادامه دار است اما پس از حضور بازيکنان جديد در اين تيم اوضاع براي دريافت پول متفاوت شود زيرا اعضاي اين تيم معتقدند که بازيکنان قديمي به جديدترها اولويت دارند و بازيکنان جديد تيم نبايد در اين خصوص با شرايط متفاوت روبرو شوند که اين طور تصور گردد که اعضاي جديد به بازيکنان قديمي برتري دارند زيرا به دليل تحمل مشکلات آنها بايد زودتر از ديگر نفرات پول دريافت کنند و اولويت زيادي دارند.

از طرفي اعلام شده است برخي اعضاي جديدتر به تازگي با آبي ها قرارداد امضا کردند و در باشگاه استقلال عنوان کردند که شرايط مالي شان ايده آل نيست و نيازمند دريافت پول هستند و در اين خصوص مسئولان بايد به تعهدات خود در قبال جذب نفرات جديد عمل کنند.

* بحث تشکيل کميته فني به اصرار پورحيدري

وي به عنوان مديرفني تيم را همراهي مي کند اما هر بار که قرار شده کميته فني تشکيل شود وي هدايت اين کميته را عهده دار باشد اين اتفاق رخ نداده است و اعضاي تيم استقلال نيز همکاري هاي لازم را انجام ندادند تا شرايط متفاوت پيش برود.

براساس اين گزارش، پيش از اين پورحيدري براي حضور چند بازيکن قديمي در اين تيم پيشنهاداتي را ارايه کرد و در اين ميان علي فتح اله زاده موافق اين اتفاق بود اما در نهايت چنين موضوعي دنباله دار نشد و بحث در همان ابتداي نيم فصل اول منتفي اعلام شد تا اوضاع براي اين تيم دچار تغييرات شود و حتي بحث مخالفت هاي امير قلعه نوعي مطرح شد زيرا حضور استقلالي هاي قديمي در باشگاه و مداخله در امور فني اوضاع را براي وي با تغيير روبرو مي ساخت و به همين دليل اعضاي کادرفني با تشکيل چنين کميته اي موافقت نکردند و اين موضوع ادامه دار شد تا نيم فصل اول به اتمام برسد اما در حال حاضر اين  بحث مطرح شده است و علي فتح اله زاده نيز قصد دارد به اين موضوع رسيدگي کند زيرا معتقد است که شرايط تيم مي تواند با اين کميته رو به بهبودي حرکت کند زيرا اين مدير با اوضاع خاصي روبرو شده است و اين موضوع مي تواند به روند بهبودي تيم ياري برساند.

شايان ذکر است، حضور پورحيدري در اين خصوص با علي فتح اله زاده مذاکراتي را انجام داده است اما هنوز اين بحث قطعي اعلام نشده است زيرا مديرعامل استقلال قصد دارد در اين خصوص با امير قلعه نوعي جلسه اي را برگزار کنند اما در حال حاضر بحث جذب بازيکن مهمتر است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.