سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

سرمایه گذاران چینی آماده حضور در فارس

استاندار فارس از آمادگی سرمایه گذاران چین برای حضور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس حسین صادق عابدین در خصوص دستاورد های سفر هیئت استان فارس به کشور چین، گفت: غرفه استان فارس به عنوان استان برتر حاضر در این نمایشگاه معرفی و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه صنایع معدنی از مهمترین زمینه های درخواست سرمایه گذارن کشور چین برای فعالیت در استان بود تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش معدن و سنگ های معدنی از مهمترین زمینه های حضور سرمایه گذاران کشور چین است.
صادق عابدین تصریح کرد: سنگ های ساختمانی و سنگ های تزئینی مورد استقبال سرمایه گذارن چینی قرار گرفته زیرا این پتانسیل در استان فارس موجود و قابل استفاده است.
استاندار فارس ادامه داد: از جمله اولویت های فارس معدن دولومیت در لامرد است که سرمایه گذاران چینی اشتیاق فراوانی برای سرمایه گذاری در این معدن را دارند.
وی با اشاره به اینکه این معدن سرمایه گذاران فراوانی را جذب کرده یادآور شد: اگر تلاش کنیم می توانیم کارخانه های متعددی را در کنار این معدن برپا کنیم زیرا دنیا به سمت استفاده از منیزیم پیش می رود.
صادق عابدین یادآور شد: تاکنون از ظرفیت های معدنی استان فارس به خوبی استفاده نشده اما این بحث را ما به عنوان یک اولویت مد نظر قرار داده ایم و زمینه های حضور سرمایه گذاران را در بخش معدن فراهم می کنیم./س

برچسب ها: سرمایه گذار ، چین ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.