سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه خشم صهيونيستها از جايگاه فلسطين در سازمان ملل

ليبرمن: تا 4 ماه ديگر حتي يک سکه هم به تشکيلات نمي‌دهيم

رژيم صهيونيستي پيش تر اعلام كرده بود در واكنش به ارتقاي جايگاه فلسطينيان در سازمان ملل متحد حداقل تا ماه مارچ از پرداخت درآمدهاي مالياتي به تشكيلات خودگردان خودداري خواهد نمود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيره، "آويگدور ليبرمن" وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي ديروز طي يك سخنراني گفت: "فلسطينيان نبايستي فراموش كنند كه ما تا چهار ماه آينده حتي يك سکه هم به آنان پرداخت نخواهيم كرد، حتي يك سکه".
وي با ديگر با اظهار خشم از ارتقاي جايگاه فلسطينيان در سازمان ملل متحد اظهار داشت كه "اسرائيل هيچ امتيازي به فلسطينيان نخواهد دارد و كساني كه غير از اين فكر مي كنند در اشتباه اند."  
طبق پیش‌بینی توافقنامه‌های موقت صلح بین اسرائیل و فلسطینیان، دولت اسرائیل که کرانه باختری را اشغال کرده است هر ماه باید حدود 800 میلیون یورو به حساب تشکیلات خودگردان فلسطینی مستقر در رام‌الله واریز کند.
با وجود انتقاد‌های اتحادیه اروپا، اسرائیل به بهانه آغاز بازپرداخت بدهی 1600 میلیون یورویی تشکیلات فلسطینی به شرکت برق اسرائیل، تاکنون از پرداخت درآمدهای مالیاتی ماه دسامبر به این تشکیلات خودداری کرده است .
برچسب ها: لیبرمن ، فلسطین ، خشم ، اسرائیل ، کمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.