سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تقویت گردشگری سلامت در استان اردبیل موجب كسب درامد ارزی قابل توجه می شود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تقویت گردشگری سلامت در استان را ضروری دانست و گفت : با استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت در استان به طور میانگین سالانه 40 میلیون دلار عاید استان اردبیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یحیی نقی زاده افزود:سالانه بیش از 400 هزارگردشگر خارجی كه قریب به اتفاق آنها اتباع جمهوری آذربایجان هستند از مرز بیله سوار وارد استان اردبیل می شوند و بیش از 50 درصد این گردشگران و مسافران با هدف استفاده از خدمات درمانی به استان سفر می كنند .

وی گفت: ساماندهی مسافران و بیماران ورودی به استان اردبیل با ایجاد یك مركز پزشكی و استقرار پزشك متخصص در پایانه مرزی بیله سوار ضروری است.

نقی زاده با بیان اینكه هم اكنون مسافران و گردشگران خارجی ورودی از مرز بیله سوار بدون راهنمایی در سراسر كشور گشت و گذار می كنند، خواستار توجه جدی به ساماندهی و ایجاد دفتر خدمات مسافرتی در این شهرستان شد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه با تاكید بر استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان در راستای توسعه اقتصادی حضور و همكاری مسئولان استانی و ملی را در این خصوص ضروری دانست./س

برچسب ها: اردبیل ، تقویت ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.