سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بازرسی متضمن نظام كنترلی و عامل سلامت اداری دستگاه های اجرایی است

استاندار اردبیل گفت: بازرسی متضمن نظام كنترلی و عامل سلامت اداری دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد دیروز در همایش تخصصی روسای واحدهای بازرسی ، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات دستگاه های اجرایی استان اردبیل افزود: اگر چیزی را نتوانیم ارزیابی كنیم دیگر نمی توانیم مدیریت اصولی و منطقی داشته باشیم.

وی گفت: كسی كه می خواهد ارزیابی را به صورت علمی مدیریت كند لازم است نوع و كیفیت ارزیابی را با دقت بررسی و برنامه ریزی های خود را با عملكرد تطبیق داده و برای آنچه كه مهم است تلاش كند.

نیكزاد با اشاره به افزایش و ارتقای اثربخشی بازرسی و نظارت و برنامه های نظام تحرك در رسیدن به اهداف خرد و كلان افزود: در راستای ارتقای نظام اداری و حفظ و حراست از بیت المال ، بازرسان باید كنترل خود را بیشتر كرده و برای رفع مسائل و مشكلات این حوزه گام های موثرتری بردارند.

وی در ادامه حوزه بازرسی ، ارزیابی عملكرد و رسیدگی به شكایات را یك حوزه مهم دانست و گفت: بازرسان به عنوان موتور متحركه سازمان هستند و افرادی كه در این حوزه بكارگیری می شوند باید افرادی لایق و امانتدار بوده و نسبت به شرح وظایف خود آگاهی داشته باشند تا بتوانند امورات محوله را به نحو احسن و بدون كم و كاست انجام دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.