سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بازی درمانی مانند نانو به پیراهن کودک بافته می شود

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهدگفت: بازی درمانی مانند نانو است که به پیراهن کودک بافته می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی دکتر "محسن اصغری نکاح" در نخستین جلسه کارگاه تخصصی بازی درمانی ویژه کودکان بیش فعال در "مرکز کودک آستان مهر" که با حضور مشاوران و روانشناسان ارشد استان خراسان رضوی برگزار شدافزود:کودکان بیش فعال فعالیت های غیر مرتبط زیادی دارند از جمله تکانشگری کلامی، تکانشگری شناختی، آستانه تحمل پایین و دستکاری هر چیزی که در اطرافشان وجود دارد. شاید یکی از راه های مناسب برای درمان این کودکان با توجه به روحیاتشان بازی درمانی باشد.

این دکترای روان شناسی کودکان استثنایی درباره بازی درمانی گفت: مجموعه تکنیک هایی که بین کودک و درمانگر برای حل مشکل کودک انجام می شود بازی درمانی می نامند. کار در درمان به صورت برقراری ارتباط، ارزیابی تشخیصی، طراحی درمان و اجرای مداخله انجام می شود.

یادآوری می شود سلسله جلسات کارگاه تخصصی بازی درمانی ویژه کودکان بیش فعال با حضور مشاوران و روانشناسان ارشد استان خراسان رضوی توسط کلینیک تخصصی کودک و خانواده مرکزآستان مهر مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود/ س

برچسب ها: بازی ، نانو ، پیراهن ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.