سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداری 6.900 بمب جی پی اس (استخوان)از سوی آمریکا برای یک سگ هار

آمریکا با ادعای خنده دار تامین امنیت رژیم صهیونیستی 6.900 بمب جی پی اس به وزن یک تن را برای این رژیم خریداری می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، آروتزشوا نوشت:  ایالات متحده آمریکا در جهت تامین امنیت رژیم صهیونیستی 6.900 بمب جی پی اس به وزن یک تن را برای این رژیم خریداری می کند.

وزارت دفاع رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه 11 دسامبر) اعلام کرد: به دلیل افزایش تنش ها در منطقه خاورمیانه، پنتاگون تصریح کرد: روز گذشته کنگره آمریکا 647 بمب را که کوچکترین آن وزنی معادل 250 پوند دارد، خریداری می کند و از آنجایی که ایالات متحده متعهد به تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، هزینه آن را هم تقبل خواهد کرد.


آژانس همکاری امنیت دفاعی پنتاگون که بر روی فروش اسلحه و تجهیزات در آن سوی آبها نظارت دارد، اعلام کرده است: کمک به رژیم صهیونیستی جهت حفظ و توسعه قابلیت دفاعی اش برای منافع ملی آمریکا ضرورت دارد.


این آژانس همچنین افزود: فروش پیشنهادی با اهدافی که داریم سازگار است. پیشنهادهایی از این قبیل (فروش اسلحه و مهمات) برای آنکه رژیم اسراییل از قابلیت های خود جهت حفظ سیستم های موجودش استفاده کند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


آرتزوشوا اذعان کرده است: باوجود آنکه رژیم اسرائیل مهمات مشابه اینچنینی دارد همچنان قابلیت جذب تعداد بیشتری اسلحه و مهمات و افزودن به زرادخانه خود را دارد. ذخیره اضافی و فراهم نمودن جایگزین برای بمب های استفاده شده ستون عملیات دفاعی اسراییل در جنگ غزه، برای (توهم کودکانه)رویارویی احتمالی آینده با ایران بسیار ضرورت دارد. همچنین پیشنهاد فروش بمب هایی با قطر کوچک به تعداد 3450 عدد نیز درحال بررسی است.

 

گفتنی است رزمندگان حماس توانستند طی هشت روز در نبردی جانانه و البته افتخار برانگیز بعنوان یک گروه کوچک مرتبط با ایران اسلامی پرده گوش جهانیان را از صدای مهیب الله اکبر و اقتدار نظامی ایران پاره کنند ، حال با طرح چنین ادعاهای احمقانه ای از سوی دشمنان ذلیل و ناتوان و سرکوب شده جمهوری اسلامی ایران ، تنها این برداشت را می توان داشت که فروشندگان تسلیحات و صاحبان صنایع نظامی آمریکا بار دیگر منافع خود را بر شهروندان این کشور تحمیل کرده و البته اسرائیل نیز فرزند ناخلف و سگ هاری است که با استخوان های تسلیحاتی و نظامی که اربابش برای او پرت میکند رام و آرام می شود.


منابع خبری وابسته به رژیم اشغالگر قدس که هنوز در شک عظیم پیروزی رزمندگان مقاومت بسر میبرند ، مدعی شده اند ،اطلاعیه های فروش این بمب ها و تسلیحات همزمان با بالا گرفتن تنش ها در خاورمیانه و پیشرفت سریع برنامه هسته ای ایران بوده است.

گفتنی است جوانان غیور ایران زمین برای هرگونه ماجراجویی احمقانه دشمنان ذلیل صهیونیست لحظه شماری می کنند.

 

برچسب ها: بمب ، وبگردی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.