سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بحران‌های جهانی ایران را از مسیر خود منحرف نمی‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با توجه به تولیدات صادرات‌گرا که در محور برنامه تولیدی کارخانه‌ها و صنایع قرار دارد تحریم‌ها نتوانست ایران را از مسیر خود منحرف کند.

عبادالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش شده تا به کیفیت و کمیت تولیدات بیشتر توجه شود که این امر سبب موفقیت ما ایرانیان است.

وی با تاکید بر پایین بودن قیمت تمام شده تولیدات تصریح کرد: رقابتی کردن تولیدات نیز گام دیگری در راستای غلبه بر تحریم‌ها است.

اکبری با بیان اینکه امروزه کالاهای ایرانی قدرت رقابت با برندهای معتبر دنیا را دارند، افزود: ایران در تلاش است تا بازار جهان را به تسخیر درآورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه تحریم‌ها نتوانسته ما را از مسیر خودمان منحرف کند، خاطر نشان کرد: همراهی و همگامی مردم، صنعت‌کاران و مسئولان با هم سبب شده تا تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و امروز به استقلال برسیم.

وی عزم ملی را از دیگر عوامل در این زمینه عنوان کرد و متذکر شد: ایجاد بازار و بازاریابی نیز می‌تواند تولیدکنندگان را به بازارهای جهانی بیشتر از گذشته سوق دهد.

وی با اشاره به حمایت از تولید، اذعان داشت: در سال جاری بیشتر از هر زمانی به این موضوع توجه شده است و امید می‌رود تولیدکنندگان نیز به کیفی‌سازی و افزایش میزان تولیدات خود توجه داشته باشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.