سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اختصاص 100 میلیارد ریال برای راه‌آهن اردبیل

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 100 میلیارد ریال اعتبار جدید برای تکمیل راه‌آهن اردبیل میانه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید احمد صادقی دیروز در جریان بازدید از قطعات مختلف راه‌آهن اردبیل افزود: در بازدیدی که از طرح راه‌آهن اردبیل داشتیم برای تسریع در اجرای عملیاتی شدن این طرح ملی 100 میلیارد ریال اختصاص دادیم تا بخش عظیمی از اقدامات و فعالیت‌ها به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه راه‌آهن اردبیل میانه از مهم‌ترین طرحها در حوزه ریلی کشور است، گفت: این طرح در حقیقت شمال‌غرب کشور را به شبکه سراسری ریلی متصل می‌کند که در رونق اقتصادی و صنعتی این منطقه نیز مؤثر است.

صادقی راه‌آهن اردبیل میانه را از طرحهای پرحجم، سنگین و دارای برجستگی‌های خاص اعلام کرد و افزود: به دلیل آن که این طرح در منطقه کوهستانی واقع شده و در یک وضعیت صعب‌العبوری قرار دارد پیمانکاران تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا علی‌رغم سردی هوا در تونل‌ها و پل‌ها فعالیتشان را ادامه دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت 52 درصدی این طرح گفت: در تلاش هستیم تا کار سه شیفته ادامه پیدا کند و عملیات ریل‌گذاری 70 کیلومتر از این طرح نیز در دست اقدام است.

صادقی با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده ریل‌گذاری این راه‌آهن شروع می‌شود، افزود: انتظار ما این است که تا پایان دولت دهم بخش عظیمی از کارها را به سرانجام رسانده باشیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، راه ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.