سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

هیچ پروژه‌ای به بهانه نبود منابع مالی تعطیل نشود

استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ پروژه‌ای به بهانه نبود منابع مالی تعطیل نشود!


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمد‌حسین فروزانمهربا اعلام این خبر افزود : هیچ دستگاهی نباید به بهانه نبود اعتبار مالی، پروژه‌ای را تعطیل كند. سازمان‌ها باید کمبود‌های مالی را با فروش منابع مازاد، تامین کند.


وی افزود: بازدید مداوم از پروژه‌های عمرانی فرصت خوبی برای ارزشیابی پروژه‌های در حال احداث است و باید از این فرصت برای بهبود وضعیت اجرای پروژه‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید برای مهندسان دوره‌های مهندسی ارزش گذاشته شود تا از این طریق اجرای بهتر پروژه‌ها رقم بخورد.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اختصاص منابع مالی باید در چارچوب موافقت‌نامه‌ها انجام شود؛ در غیر این صورت صدور اصلاحیه به هیچ عنوان صورت نخواهد گرفت.
در ادامه اين جلسه، معاون هماهنگي امور عمراني نيز گزارشي از نظارت بر پروژه‌هاي عمراني سال‌90 استان ارائه كرد و گفت: مجموع پروژه‌هاي عمراني استان پنج هزار و 223‌پروژه با اعتباري بالغ بر 741‌ميليارد تومان است.
واحدي افزود: در اين مرحله از نظارت‌ها، شرکت آبفای روستایی با 108‌درصد پیشرفت، راه‌وترابری با 99‌درصد و نوسازی مدارس با 90‌درصد پیشرفت در اجرای پروژه‌ها، دستگاه‌های برتر در امر ساخت‌وساز هستند.وی کمترین پیشرفت اجرایی را نیز مربوط به اداره کل تبلیغات اسلامی استان با 17‌درصد پیشرفت دانست/ س

برچسب ها: تعطیل ، نشدن ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.