سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

اطلاع رساني از پروژه‌هاي مهر ماندگار موجب ايجاد روحيه اميد در جامعه خواهد شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مهر ماندگار استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی و شفاف سازی از ثمرات و اهداف پروژه‌های مهر ماندگار موجب ایجاد روحیه امید، نشاط و شادابی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک كيوان گودرزي راد در دومين جلسه كميته اطلاع رساني طرح مهرماندگار استان مركزي گفت: 26 پروژه در رابطه با عنوان پروژه هاي مهر ماندگار در استان مركزي معرفي شده است كه ستاد مهرماندگار دراستان به رياست استاندار تشكيل شده است و ایشان در جلسه مذکور در جريان اقدامات بعمل آمده درخصوص روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.
وی افزود: اطلاع رسانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده در طرح های مهر ماندگار استان در شرایط امروز اهمیت بسیاری دارد .
مدير كل روابط عمومي استانداري در ادامه جلسه از اعضاء خواست تا با اطلاع رسانی به موقع و موثر و بهره گیری از تمامی پتانسیلهای موجود در استان از روند پیشرفت پروژه های مهر ماندگار استان مردم شریف را مطلع نمایند.
گودرزی راد اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی ومتولی مهر ماندگار در زمینه بازدید قشرهای مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، رسانه ها و اساتید دانشگاه ها و همه اقشار مرتبط و علاقه مند از این طرح ها برنامه ریزی لازم را معمول نمایند.

وی خاطر نشان کرد: نبوغ، خلاقیت، تلاش شبانه روزی و همت ایرانی در تکمیل و بهره برداری طرح های مهر ماندگار موضوعی است که باید در امر اطلاع رسانی برجسته سازی و باز نشر شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.