سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

تحقق مصوبات سفر رهبری در بخش كشاورزی موجب توسعه استان می شود

معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی گفت:تحقق مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به خصوص باجذب منابع مالی پیش بینی شده برای بخش كشاورزی موجب توسعه استان می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حسن قلی زاده درجلسه كارگروه توسعه كشاورزی فاروج با بیان اینکه ‌بخش كشاورزی استان دارای ظرفیت های بالقوه زیادی است افزود:جذب اعتبارات پیش بینی شده از محل سفر رهبری،شكوفایی این بخش را به دنبال خواهدداشت.

وی افزود:امسال در مجموع برای توسعه كشاورزی استان چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانكی مصوب شده كه یك هزار و 400 میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب است.

معاون استاندارخراسان شمالی گفت: تولیدات بخش كشاورزی استان متناسب با ظرفیت بالای این بخش نیست و با تخصیص اعتبار پیش بینی شده،باید تلاش كردتا این بخش توسعه یابد.

فرماندار شهرستان فاروج نیز دراین نشست گفت: اعتبار پیش بینی شده برای بخش كشاورزی به تناسب ظرفیت های این بخش بوده كه باید با تسهیل راهكارها شرایط جذب آن فراهم شود.

مصیب عنابستانی افزود:بایداز تجارب موفق دیگر استان ها برای جذب اعتبارات و تسهیلات بخش كشاورزی بهره گرفت تا بتوان مشكل پایین بودن جذب اعتبار در این استان را برطرف كرد./س

برچسب ها: تحقق ، مصوبات ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.