سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ از محل اعتبارات سفرمقام معظم رهبري:

اختصاص 240 ميليارد ریال اعتبار به شهرستان شيروان

240 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبری به شهرستان شیروان اختصاص یافته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، فرماندارشهرستان شيروان بابیان اینکه سفر تاريخي مقام معظم رهبري به شهرستان شيروان بركات معنوي و مادي زيادي را درپي داشته که اين منطقه بزودي پيشرفت چشمگيري را تجربه خواهدكرد،افزود: این میزان اعتبار در غالب 44 طرح عمرانی و خدماتی هزینه خواهد شد.

صفرنژاد افزود:‌این اعتبار به بخش های شهرداری، آبفای شهری و روستایی، آب منطقه ای، بنیاد مسكن، نوسازی مدارس، بیمارستان، اداره برق، عشایری، راه روستایی، دانشكده كشاورزی، شهرداری لوجلی، نیروی انتظامی و پاسگاه مرزی تخصیص می یابد.

وی اصلی ترین نیازهای این شهرستان را مربوط به بخش های آب، گاز، راه، زیرساخت ها و طرح هادی عنوان كرد و اظهارداشت: تمام پروژه هایی كه از محل مصوبات سفر رهبری تامین اعتبار شود به صورت 100 درصد اجرایی می شود.

صفرنژاد گفت: در سفر مقام معظم رهبری 25 هزار نامه از سوی مردم این شهرستان جمع آوری شد كه همه آن ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و پاسخ داده می شود.

فرماندار شیروان كمبود اعتبار را از مشكلات این شهرستان خواند و گفت: اگر اعتبارات به موقع تخصیص یابد و كسری اعتبارات برطرف شود مشكلی در اجرای پروژه ها نخواهیم داشت.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان پرجمعیت استان خراسان شمالی است./س

برچسب ها: اعتبار ، شهرستان ، شیروان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.