سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

خانواده ایرانی زیر ذره‌بین دشمن است

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی کشورمان، خانواده و مسائل مربوط به آن زیر ذره‌بین دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / رویا احمدیان در نشست مشترک شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال با کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تشریح نقشه پیشگیری از اعتیاد افزود: دشمن درصدد سست کردن بنیان خانواده است و در این راستا مقوله خانواده به عنوان اصلی‌ترین ارکان جامعه در زیر ذره‌بین دشمن قرار دارد.

وی گفت: جدی گرفتن بحث آموزش و مهارت‌های زندگی در خانواده‌ها و توسعه دینداری و همسو شدن با مسائل فرهنگی و مذهبی از مهم‌ترین مقوله‌های حفظ این بنیان مهم در برابر هجمه دشمن در حفظ عقاید اجتماعی و اسلامی در جامعه بوده و سلامت فکری و اعتقادی جوانان را تضمین می‌کند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: دشمن در تفکر جدید خود با آسیب‌های نو پدید ظاهر شده و بر این اساس درصدد تزلزل خانواده به عنوان بنیان اصلی جامعه و در کنار آن به انحراف کشیدن جوانان کشورمان است.

وی خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در مبارزه با این هجمه‌های دشمنان با رویکرد جنگ نرم‌افزاری شد و بیان داشت: در سال 89 سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با نگاه بر شناسنامه اجتماعی استان تدوین شده و وظیفه تمامی دستگاه‌ها مشخص شده است.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در تلاش است تا در راستای اجرای برنامه پنج ساله توسعه کشور طی برنامه کوتاه مدت سال 91، میان مدت 92 و بلند مدت 93 و 94 طوری برنامه‌ریزی شود که در پایان برنامه پنجم توسعه حجم عمده پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر مشهود باشد.

احمدیان تاکید کرد: با تلاش 20دستگاه اجرایی و دولتی نقشه راه مبارزه با اعتیاد با برش‌های مختلف استانی، شهرستانی و روستایی تدوین شده که ما نیز خواستار آموزش‌های منسجم در تمامی عرصه‌ها در راستای پیشگیری از اعتیاد هستیم.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: تمدن اسلامی و دینی ما نشان از هویت فرهنگی ماست و باید این هویت در خانواده‌ها حفظ شده و جوانان از این معضل خانمان‌سوز به دور باشند./ب

برچسب ها: اردبیل ، خانواده ، ایرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.