سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر نوع ادغام وزارتخانه نیاز به مساعدت پارلمان دارد

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بهارستان عجله‌ای برای ادغام وزارتخانه‌ها ندارد و اگر قرار بر سازمان شدن و جدایی این وزارتخانه باشد، نیاز به مساعدت پارلمان است.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با سازمان شدن وزارت ارتباطات گفت: طرح دوفوریتی این مهم امروز (دوشنبه) در صحن علنی پارلمان تصویب شد و اعضاي کمیسیون صنایع بعدازظهر نیز با یک فوریت در اين خصوص  به بحث می‌نشینند.

وی در ادامه  تصریح کرد: طرحی که صبح امروز (دوشنبه) در صحن علني تصویب شد الزام دولت در کاستن يک وزارتخانه را بر‌مي‌دارد جرا که دولت اصرار بر کم کردن دو وزارتخانه تا  دیگر دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت:‌ طبق برنامه پنجم توسعه ، دولت موظف است تا سال دوم برنامه که تا پايان امسال است  یک وزارتخانه ديگر را ادغام کند که بر اساس اين طرح پارلمان اين الزام را حذف مي‌کند.

فولادگر در پایان خاطرنشان کرد: بهارستان عجله‌ای برای ادغام وزارتخانه‌ها ندارد و اگر قرار بر سازمان شدن و جدایی این وزارتخانه باشد، نیاز به مساعدت پارلمان است که این مهم نیز پس از گزارش عصر امروز کمیسیون، اين طرح فردا (چهارشنبه) در صحن علنی به رای گذاشته می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، مجلس ، وزارتخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.