سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفتمین کنگره سراسری طب اورژانس آغاز بکار کرد

هفتمین کنگره سراسری طب اورژانس در سالن همایشهای رازی با حضور معاون درمان وزارت بهداشت آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل؛دکتر نادر توکلی رئیس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در هفتمین کنگره سراسری طب اورژانس با بیان اینکه این کنگره در دو بخش پزشکی و پرستاری ارائه می شود گفت : هفتمین کنگره طب اورژانس به همت انجمن علمی طب اورژانس و انجمن پرستاری ایران و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه از 300 مقاله ارسالی به کنگره پس از داوری 145 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر انتخاب شده اند افزود: در حال حاضر شاهد رشد روزافزود حوزه های پزشکی و پرستاری فوریتهای بیمارستانی هستیم .
 
رئیس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت ادامه داد: طب اورژانس پیش بیمارستانی، طب حوادث غیرمترقبه، مسمومیت‌ها ، مدیریت و آموزش در اورژانس، اورژانس‌های طب داخلی، تروما و حوادث، اصول تصویربرداری و پروتکل‌های درمانی جدید از جمله محورهای کنگره امسال است .
 
وی با بیان اینکه همایش در سه بخش سخنرانی، ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی و بخش نمایشگاهی ارائه می شود تصریح کرد: پنج کارگاه آموزشی با مباحث مرتبط با مهارت‌های بالینی که نیاز گروه‌های مختلف پزشکی در برخورد با بیماران اورژانسی است نیز در این کارگاه ارائه می‌شود ./ ع2

برچسب ها: پرستار ، بیمار ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.