سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس مسائل بين‌الملل:

انقلابیون مصر مراقب زمینه سازي انقلاب توسط آمریکا و غرب باشند

يک کارشناس مسائل بين‌الملل گفت: مخالفان انقلاب مردمی در مصر براي نشان دادن اعتراضاتشان به هر اقدامی متوسل می‌شوند اما انقلابيون نبايد زمينه را براي انحراف این انقلاب توسط گروه‌هاي مخالف و هم سو با سیاست‌های شوم آمریکا و غرب مهیا سازند.

سيد جمال فياضي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه مسئله‌ مصر از چند بعد مختلف داراي اهميت است، گفت: از يک سو اقدامات مرسي براي افزايش سطح اختياراتش و از سوي ديگر اعتراض سکولارها و ليبرال‌ها براي مخالفت با حاکميت، دين و شريعت سبب شده تا بحران اين کشور از حساسيت و پيچيدگي بالايي برخوردار شود.

وي با تأکيد بر اينکه بايد بحران مصر را با ديده‌ي ترديد و به صورت جدي نگریست، ادامه داد: چنانچه ادامه‌ اعتراضات در مصر زمينه‌ها‌‌ي بروز سکولاريسم و اسلام زدايي را بوجود آورد و به دنبال آن مرسي را وادار به عقب نشيني کند بي‌ترديد بايد کارشکني‌هاي غرب را در آن جستجو کرد.

فياضي در پايان یادآورشد: مخالفان انقلاب مردمی در مصر براي نشان دادن اعتراضاتشان به هر اقدامي متوسل می‌شوند اما انقلابيون نبايد زمينه را براي انحراف انقلاب توسط گروه‌هاي مخالف و هم سو با سیاست‌های شوم آمریکا و غرب مهیا سازند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مصر ، اعتراض ، انقلابیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.