سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي بزرگسالان بوكس:

داغستان را براي اردوي مشترك دعوت كرده ايم/ با كمال ميل با تيم جوانان همكاري مي كنيم

مربي و سرپرست تيم ملي بزرگسالان گفت: داغستان را براي اردوي مشترك دعوت كرده ايم و اردوهاي خودمان نيز ادامه دارد.

غلامرضا كريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر، اردوهاي ما هم چنان در حال پيگيري است و ما تنها 10 روز است كه اردوهاي خود را آغاز كرده ايم و البته در اين ميان بازي هاي درون اردويي زيادي انجام داده ايم.

وي افزود: سعي داريم كه در تمام اين دوران مسابقات تداركاتي خوبي انجام دهيم و از نظر فني به آمادگي خوبي برسيم. در حال حاضر در تمام دنيا به علت نزديكي به كريسمس و ماه ژانويه بوكس تقريباً فعاليت زيادي ندارد و ما نيز تا آغاز تعطيلات عيد برنامه چنداني نداريم.

**منتظر پاسخ داغستاني ها هستيم

كريمي ادامه داد: براي بالا بردن سطح آمادگي خودمان تصميم گرفتيم تا از تيم داغستان براي برگزاري اردوي مشترك دعوت كنيم. اين اردو مي تواند باعث شود تا بوكسورهاي ما در وضعيت رقابتي خوبي قرار بگيرند و ضمن تقويت نقاط مثبت خود، سعي در رفع نواقص و نقاط ضعف خود باشند.

وي افزود: البته اين مسئله فعلا در حد يك دعوت باقي مانده است وبايد ببينيم آنها توافق يا عدم توافق خود را اعلام كنند ودر صورت توافق زمان برگزاري اين اردوي مشترك نيز تعيين خواهد شد تا با آغاز آن سطح آمادگي خود رابالا ببريم.

**هر 2شنبه بازي درون اردويي داريم

وي در خصوص اردو ادامه دارد: اردو را تنها 10روز است كه آغاز كرده ايم و هنوز با شرايط كلي با وضعيت بوكسورها آشنا شويم.

وي افزود: هر2 شنبه بازي درون اردويي داريم و اين مدت به مسائل روحي رواني بازيكنان در تيم مي پردازيم و بيشتر به اين قضيه تاكيد داريم كه متوجه شويم هر بوكسور به صورت انفرادي در چه تكنيكي ضعيف است سپس سعي كنيم نقاط ضعف را برطرف كنيم تا همه بوكسوران به سطح آمادگي بالايي برسند واين اردو جنبه هاي مثبت زيادي براي همه داشته باشد.

**از كمك به جوانان استقبال هم مي كنيم

كريمي در خصوص احتمال حضور چند بوكسور تيم در اردوي جوانان اظهار كرد: از اين قضيه استقبال زيادي مي كنيم و با همكاري با تيم جوانان هيچ مشكلي نداريم بلكه از آن خوش حال هم مي شويم.

وي ادامه داد: اين مسئله بسيار قابل تحسين است كه بوكسورهاي تيم ملي بزرگسالان بتوانند تجربيات خود را در اختيار بوكسورهاي جوانان قرار دهند.

**بوكسوران جوان عالي عمل كردند

وي در خصوص عملكرد بوكسوران جوان درمسابقات جهاني اخير بيان كرد: عملكرد اين بوكسوران بسيار عالي بود ولي متأسفانه بازيكنان ما بدون تداركات راهي اين رقابت ها شدند و مشكلات زيادي پيش پايشان بود ولي با اين وجود توانستند بسيار خوب عمل كنند و اميدوارم در ادامه نيز با قدرت به كار خود ادامه دهند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.