سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي:

شكست معارضان سوري دليل تهديد استفاده از سلاح شيميايي در اين كشور است

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: با توجه به تمام پشتیبانی‌های مادی و تسلیحاتی غرب از معارضان، این گروه‌ها نتوانستند به اهداف خود در سوریه برسند که این امر می‌تواند از دیگر دلایل این تهدیدات به شمار رود.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم لرستان و خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال استفاده معارضان سوریه از سلاح شیمیایی در این کشور گفت:‌ با توجه به اقدامات خصمانه گروه‌های تروریستی در سوریه مشخص است که این گروه‌ها از ابتدا با رویکردی ضدبشری به جنایات خود در این کشور پرداخته‌اند.

وی در ادامه افزود: این اقدامات چهره واقعی و دروغین غرب و امریکا را که به ناحق اظهاراتی را مبنی بر حقوق بشر بیان می‌کنند،‌ نشان خواهد داد.

آقامحمدی با بیان دیگر دلایل تهدید معارضان سوریه مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی تصریح کرد: با توجه به تمام پشتیبانی‌های مادی و تسلیحاتی غرب از معارضان، این گروه‌ها نتوانستند به اهداف خود در سوریه برسند که این امر می‌تواند از دیگر دلایل این تهدیدات به شمار رود.

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد:‌ معارضان سوری ممکن است به دلیل مهیاسازی شرایط ورود بیگانگان به این کشور و مقابله با آرمان‌های مقاومت دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای بزنند.

وی در پایان با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل چنین اقداماتی تاکید کرد:‌سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشر متاسفانه متشکل و تحت تاثیر شدید این کشورهای جنایتکار هستند، بنابراین سکوت در قبال این اقدامات امری دور از ذهن نخواهد بود.

انتهاي پيام/



برچسب ها: استفاده ، سلاح ، شیمیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.