سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بوکس جوانان:

اردوی جوانان از شنبه آغاز می شود /چند بوکسور تیم ملی بزرگسالان برای کمک در اردو حاضر می شوند

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: اردوی تیم ملی جوانان از روز شنبه در ورزشگاه انقلاب برگزار می شود و از چند بوکسور جوان نیز دعوت کرده ایم تا در این اردو حضور داشته باشند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی جوانان از روز شنبه در ورزشگاه انقلاب برگزار می شود تا بوکسورها خودشان را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از 10 اسفند ماه در فیلیپین برگزار می شود آماده کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم اردوها با بهترین شرایط برگزار شود و به همین منظور 16 نفر از جوانان را برای شرکت در اردو برگزار کرده ایم.

سرمربی تیم ملی بوکس افزود: از چند بوکسور تیم بزرگسالان دعوت کرده ایم تا در این اردو شرکت کنند و به عنوان الگویی برای جوانان تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار دهند.

وی تصریح کرد: علی مظاهری، جاسم دلاوری، محمد ستارپور، مومیوند، طلوتی  از جمله بوکسوران بزرگسالانی هستند که قرار است در اردوی جوانان حضور داشته باشند.

جوانان فراتر از حد انتظار ما بودند

احدی با اشاره به مسابقات اخیر بوکس جوانان عنوان داشت: از عملکرد بوکسورهای جوان خود بسیار راضی هستیم و با وجود اینکه تجربه خاصی نداشته ایم و مسابقات بین المللی نیز نداشته ایم عملکردمان قابل قبول بود و بازیکنان فراتر از حد انتظار ظاهر شدند./مح

برچسب ها: بوکسور ، بزرگسالان ، داشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.