سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديريت لجستيک، مديريت توليد و توزيع کالا

مديريت زنجيره تأمين به معناي مديريت از نقطه تأمين و توليد مواد تا لحظه توزيع و رساندن آن به دست مصرف کننده نهايي مي باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي فتح اله رئيس موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: اگر مديريت زنجيره تأمين به وجود آيد موجب يکپارچگي در حلقه هاي توليد و توزيع کشور مي شود و نتيجه آن پايداري در عرصه تجارت شکل مي گيرد.

وي افزود: با جهاني شدن توليد و اقتصاد و نيز ضرورت افزايش صادرات غيرنفتي کشورمان بايد از طريق شکل گيري مديريت زنجيره تأمين ارتباط تنگاتنگي ميان توليدکنندگان و مشتريان به وجود آوريم.

وي با بيان اينکه تاکيد مديريت لجستيک بر ايجاد روابط با مشتري بنيان گذاشته شده است اظهار داشت: امروزه توانايي کار کردن در اقتصاد مبتني بر شبکه و زنجيره تأمين است که موجب به وجود آوردن مزيت رقابتي مي شود، در حالي که در گذشته قيمت مناسب و کيفيت مطلوب عامل به وجود آمدن مزيت رقابتي بود.

وي ادامه داد: يکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي در شرايط فعلي آن است که بتوانيم از طريق مديريت لجستيک بر شوک هاي ايجاد شده در بازار فائق آييم.

وي افزود: از طريق مديريت لجستيک بسياري از نوسانات توليدي در بازار قابل مديريت است./عب
برچسب ها: مدیریت ، لجستیک ، تولید ، توزیع ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.