سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهران آتشی: در دفاع مقابل سانی به مشکل خوردیم/ به یک سنتر بلند قد نیاز داریم

مربی تیم بسکتبال مهرام تاکید می کند نیمکت این تیم بسیار جوان است و این بازیکنان جوان در تیمی با شرایط مهرام باید بیشتر احساس مسئولیت کنند.

مهران آتشی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ در مورد بازی با پتروشیمی بندرامام اشاره کرد: پتروشیمی تیم بسیار خوبی با ترکیب تقریبا جدید جمع کرده که در تمام پستها هم نفرات خوبی دارد. در مقابل تیم ما نیمکت کاملا جوانی در مقایسه با آنها دارد که هر چند یک یا دو سال سابقه بازی در این سطح را دارند اما به هر حال نیمکت پتروشیمی در مقابل آن قوی تر است.

وی ادامه داد: پتروشیمی در هر پستی بازیکن برای تعویض داشت که با آمدن آنها انرژی بازیکنان تقسیم می شد. ما هم بازی را بسیار بد شروع کردیم. تلاش زیادی هم برای برگشتن انجام دادیم به طوری که اختلاف بالای 16 امتیاز را به 10 رساندیم اما دیگر بازی از روند خود خارج شده بود.

مربی مهرام تاکید کرد: پتروشیمی با این شرایط خوب قطعا یکی از مدعیان قهرمانی است اما ما هم هفته به هفته بهتر می شویم. بازیکن خارجی ای که جذب کردیم هم در ابتدای کارش تلاش زیادی کرد اما به هر حال به مقداری زمان برای قرار گرفتن در سیستمها نیاز دارد.

حامد آفاق واقعا تاثیر گذار بود


آتشی از نبودن آفاق در ترکیب مهرام و حضورش در تیم مقابل گفت: ما فصل قبل آفاق ، کامرانی و صمد را در کنار هم داشتیم که سه پست تیم را تضمین می کردند در بقیه مواقع هم بازیکنان جوان کار آنها را تکمیل می کردند .به این ترتیب تفاوت چندانی در تیم مشهود نبود و نوسانات بازیکنان جوان به چشم نمی آمد. قطعا حضور آفاق در تیم مقابل تاثیر بزرگی در تیم داشت.

وی دلیل برخوردهای بازیکنان بزرگتر با جوانترهای تیم را تشریح کرد: مهرام باشگاه بزرگی است که تنها برای بردن و قهرمان شدن تیمداری می کند. سالهای قبل هم با بازیکنان بزرگ و کادر فنی قوی بزرگ بودن خود را نشان داه به همین دلیل هم کار در این تیم کمی سخت است. بازیکنانی که در مهرام به زمین می آیند باید به این احساس مسئولیت برسند که باید با قلبشان بازی کنند. شاید گاهی هم تحت تاثیر برخوردهای بزرگترها قرار بگیرند اما به هر حال این بازیکنان باید از نفراتی مثل مهدی کامرانی وصمد نحوه کار در تیمی مثل مهرام را یاد بگیرند.

بازیکنان جوان باید احساس مسئولیت کنند

مربی مهرام اضافه کرد: در مهرام همیشه آدمهای بزرگی حضور داشته اند و جایگزینان آنها هم باید نشان دهند که در این سطح هستند. اگر صمد و مهدی هم حرفی در زمین می زنند ،احتمالا از طرف کادر فنی این مسئولیت به آنها داده شده است. به هر حال ما در تمرینات خود روی تمام مسائل کار می کنیم و مطمئنم شرایط به تدریج بهتر می شود.

آتشی از شرایط سانی بچیروویچ گفت: سانی واقعا بازیکن بزرگی است و قطعا کسی که در تیم ملی اسلوونی حضور داشته یکی از بهترینهای کشور خود است. من چندین بازی از وی تماشا کرده ام و هیچ نوسانی در این بازیها به چشم نمی خورد. شاید بازی با گرگان بدترین عملکردش بود که بعد از آن بازی به بازی بهتر شد. این بازیکن تنها برای خود بازی نمی کند بلکه علاوه بر مسئولیت خود بقیه را هم راه می اندازد. تیم ما واقعا در دفاع مقابل سانی به مشکل خورد ، وقتی جلوی خودش را می بستیم بازیکن دیگری را راه می انداخت.

یک بازیکن بلند قد نیاز داریم

وی شرایط بازیکن خارجی تیم را بررسی کرد:  مارکو جدیدا به تیم ما اضافه شده و تجربه بازی در لیگ ان.بی.ای را هم دارد اما هنوز در قالب سیستم تیمی جا نیفتاده و به نظرم هنوز نظر دادن در مورد اینکه به درد تیم می خورد یا نه، زود است. در کل به نظرم ما به یک سنتر بلند قامت نیاز داریم که مشکل ریباند تیم را برطرف کند دراین صورت بازیکنی با قدرت مارکو میلیچیچ هم صد در صد به تیم کمک می کند.

مربی مهرام اضافه کرد: ما بازیکنان پیرامونی خوبی داریم و تنها یک بازیکن بلند قامت در تیم مورد احتیاج است هر چند در سیاست فعلی باشگاه جذب خارجی دوم مطرح نیست و بازیکنان جوان باید رشد پیدا کنند. مطمئنم که در پایان فصل هم این اتفاق می افتد و در پایان یک تجربه خوب با این تیم رقم می خورد. در بازی با پتروشیمی هم شروع بدی داشت که کار را مشکل کرد اما مطمئنم از این هفته تیم در روال بهتری می افتد./با
برچسب ها: آتشی ، مهرام ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.