سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترين بازیگران مرد سال 2012 معرفی شدند+تصاوير

تاثیر گذارترین بازیگران سال 2012 معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز،نام " دنیل گریگ"، "جانی دپ" و "ویل اسمیت" در صدرتاثیر گذارترین بازیگران مرد در سینما در سال 2012 میدرخشد. این نتایج بر طبق نظر سنجی انجام شده از بین مردم انگلیس منتشر شده است.

فهرست برترین بازیگران مرد سال 2012 بدین شرح است:
1.دنیل کریگ (26%): متولد ۲ مارس ۱۹۶۸ در شهر چستر در کشور انگلستان، بازیگر و هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود می‌باشد.وی ششمین شخصیت جیمز باند در مجموعه فیلمهای جاسوسی جیمز باند است. گزینش او به عنوان بازیگر ایفا کننده نقش جیمز باند با واکنش منفی طرفداران این فیلم مواجه شد ولی نقش آفرینی او در فیلم کازینو رویال موجب شد برخی منتقدان وی را بهترین جیمز باند تاریخ بدانند. دنیل کریگ از هواداران باشگاه فوتبال لیورپول است. وی در ماه آوریل سال ۲۰۰۸ به عنوان خوش لباس‌ترین مرد بریتانیا معرفی شد.
2.جانی دپ (11.5%): متولد ۹ ژوئن ۱۹۶۳ بازیگر، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان و کارگردان آمریکایی‌است. او تاکنون توانسته‌است جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ انجمن بازیگران نمایش را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. آغاز موفّقیت‌های او به دههٔ ۱۹۸۰ میلادی و مجموعهٔ تلویزیونی خیابان جامپ شمارهٔ ۲۱ باز می‌گردد. او در این مجموعه به یک بازیگر نوجوان محبوب تبدیل شد. پس از آن در سال ۱۹۹۰ در فیلم ادوارد دست‌قیچی بازی کرد و بعد با فیلم‌هایی مانند اسلیپی هالو، چارلی و کارخانهٔ شکلات‌سازی، سری دزدان دریایی کارائیب، سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت، آلیس در سرزمین عجایب، رنگو و سایه‌های سیاه به موفّقیت‌های بزرگی در گیشه دست یافته‌است. جانی دپ برای به تصویر درآوردن شخصیت‌هایی مانند ادوارد دی وود در اد وود، جوزف دی پیستن در دنی براسکو، هانتر اس تامپسون در ترس و نفرت در لاس‌وگاس، جورج جانگ در کوکائین و جان دلینجر در دشمنان مردم تحسین شده‌است.
3.ویل اسمیت (11.4%): تولد ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸ که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، بازیگر دوبلور و هم چنین تهیه کنندهٔ آمریکایی.
4.کریستین بیل (7%): متولد ۳۰ ژانویه ۱۹۷۴ هنرپیشهٔ بریتانیایی است. او در فیلم‌هایی مانند امپراتوری خورشید، روانی آمریکایی، تعادل، ماشین‌کار، بتمن آغاز می‌کند، شوالیهٔ تاریکی و رستگاری نابودگر بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برای بازی در فیلم مبارز برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
5.رابرت داونی جونیور (6%): متولد زاده ۴ آوریل ۱۹۶۵، بازیگر آمریکایی است. او برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب و نامزد جایزه اسکار بوده‌است. وی در اوایل دههٔ نود میلادی به مواد مخدر معتاد شد و پس از ترک آن دوباره به روزهای اوجش بازگشت. در سال‌های اخیر او در فیلم‌های زیادی از جمله شب به خیر و موفق باشید، زودیاک و مرد آهنی و کیس کیس بنگ بنگ نقش اصلی و مکمل داشته‌است. او در سال ۲۰۰۹ در فیلم شرلوک هلمز نقش شرلوک هلمز را بازی کرد.
6.دنیل رادکلیف (5%): متولد زاده ۲۳ ژوئیه ۱۹۸۹ در فولام، لندن یک بازیگر انگلیسی است که برای بازی در نقش هری پاتر در سری فیلم‌های هری پاتر شناخته شده‌است. این فیلم‌ها از روی سلسله رمان‌هایی به همین نام ساخته شده که توسط جی کی رولینگ نوشته شده‌است.
7.تام کروز (4%): متولد ۳ ژوئیه ۱۹۶۲،هنرپیشه و تهیه کننده سرشناس آمریکایی است.
8.کالین فارل (3.7%): متولد ۳۱ مه ۱۹۷۶، هنرپیشه ایرلندی سینمای هالیوود است که در فیلم‌های مشهوری چون تایگرلند، میامی وایس، گزارش اقلیت، باجه تلفن، استخدام، اسکندر و... ایفای نقش نموده است.
9.    مایکل فاسبند (3.5%): متولد زاده ۲ آوریل ۱۹۷۷ ، هنرپیشه ایرلندی-آلمانی است. او در فیلم‌های حرامزاده‌های لعنتی و شرم بازی کرده‌است.
10.تام هاردی (2.8%): متولد ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷، بازیگر انگلیسی سینما و تئاتر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.