سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نگارخانه رضوان ميزبان «چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی» شد

مديرعامل موسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي عنوان كرد: نمایشگاه منتخب عکس‌های چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در نگارخانه رضوان مشهد برپا شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، علي ثابت‌نيا در اين باره گفت: اين نمايشگاه شامل دو بخش اصلی و جنبی روحانیت، نهضت حسینی، روضه و حسینیه از جمله موضوعات بخش اصلی و آلبوم‌های خانوادگی از جمله محور عکس‌های هنرمندان عکاس در بخش جنبی چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی مي‌باشد.

وي افزود: 4 هزار و ۶۱۷ اثر در بخش عکس از ۴۸۶ شرکت‌کننده به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است که از بین آن‌ها ۶۲ اثر از ۴۸ هنرمند عکاس به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

ثابت‌نيا اضافه كرد: اسماعیل عباسی، سیدعباس ميرهاشمی، کریم ملک‌مدنی، کیارنگ علایی و سیدمجتبی‌خاتمی داوری آثار بخش عکس این دوره از سوگواره را به عهده داشته‌اند.

مديرعامل موسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي با بيان اينكه اين نمايشگاه از 18 آذرماه جاري آغاز شده و تا 23 آذرماه ادامه دارد، بيان داشت: از میان عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه سه نفر اول جایزه نقدی و تندیس سوگواره را دریافت خواهند کرد و از سه نفر تقدیر به عمل می‌آید./س

برچسب ها: نگارخانه ، رضوان ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.