سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

3 میلیون و 200 هزار نفر مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: 3 میلیون و 200 هزار نفرمددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.

 

هاشمی، درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، افزود: این تعداد مددجو از حمایت های مستقیم، پرداخت های مستمر و خدمات دیگر بهره مند هستند.

وی، گفت: در سال گذشته 10 میلیون نفر نیز از خدمات غیرمستقیم در حوزه پیشگیری و آگاه سازی عمومی از جمله خدمات مشاوره ای، خدمات مشاوره ژنتیکی قبل از ازدواج و حمایت های آگاه سازی در سطوح مختلف اجتماع بهره مند شده اند و امسال قرار است 11 میلیون نفر از این خدمات بهره مند شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، در حوزه توانمندسازی و سه گانه اشتغال، مسکن و حمایت های اجتماعی، گسترش بحث بیمه ها و بیمه آتیه برای فرزندان سازمان جهت تقویت و توسعه بیمه را از اولویت های مهم سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد.

وی، شعار هرمددجو حداقل یک مهارت داشته باشد و برای هر خانواده تحت پوشش یک اشتغال ایجاد کنیم را از اهداف مهم جهت ایجاد اشتغال مددجویان اعلام کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، هدفمند کردن معیشت مددجویان را از دیگر راهبردها اعلام کرد و افزود: در این زمینه بن معسرین را طراحی کرده ایم که 2 نوبت بن معسرین را توزیع کرده ایم و نوبت سوم نیز تا پایان دی ماه توزیع خواهد شد.

هاشمی، در جهت حمایت از توسعه بیمه های اجتماعی از راه اندازی دبیرخانه تخصصی بیمه و درمان و حمایت های اجتماعی در سازمان بهزیستی خبر داد و افزود: در سال گذشته 55 هزار زن سرپرست و کودکان به طور کامل بیمه اجتماعی شده اند.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور، ماهانه به طور متوسط 220 میلیارد ریال مستمری به 3 میلیون و 200 هزار نفر مددجوی تحت پوشش پرداخت می شود. /س

برچسب ها: مددجو ، پوشش ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.