سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

مربي تنيس روي ميز قزويني عازم مسابقات پينگ پنگ قهرماني جوانان جهان شد

محسن شيشه گرها مربي نام آشناي تنيس روي ميز استان براي حضوردررقابت هاي قهرماني پينگ پنگ جوانان جهان عازم هند شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين؛

شيشه گرها که قبل از اين نيز هدايت تيم ملي جوانان کشورمان را در جريان مسابقات آسيايي را بر عهده داشته است در اين مسابقات به علت اين که تنيسورهاي کشورمان در بخش تيمي نتوانستند جواز حضور در اين مسابقات را به دست بياورند, تنها هدايت پوريا عمراني را بر عهده خواهد داشت .

با توجه به اين که از هر قاره پنج کشور موفق به حضور در رقابت هاي بخش تيميرقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني جوانان جهان مي شوند تيم کشورمان با قرار گرفتن در مکان ششم مسابقات قهرماني آسيا نتوانست به طور مستقيم جواز حضوردرمسابقات تيمي را به دست آورد .

در اين دوره از رقابت ها 20 تيم منتخب از سراسر جهان در بخش تيمي و 96 پينگ پنگ باز هم در بخش هاي انفرادي به مصاف يکديگر خواهند رفت .

در مسابقات انفرادي 4 بازيکن از هر تيم شرکت کننده حضور خواهد داشت که درمجموع 80 ورزشکار اين مسابقات را تشکيل مي دهند .

دو بازيکن از کشور ميزبان به همراه 14 بازيکن برتر رنکينگ دار ماه سپتامبر فدراسيون جهاني هم ديگر بازيکنان حاضر شده در اين مسابقات را تشکيل مي دهند که در مجموع 96 ورزشکارحاضر شده در اين رقابت ها هستند .

پوريا عمراني تنيسور شايسته کشورمان نيز با توجه به اين که در ماه گذشته درجمع 14 تنيسور برتر رنکينگ دارجهان قرار گرفته بود به اين مسابقات دعوت شده است .

اما با توجه به اين که تيم ملي کشورمان در بخش تيمي اين مسابقات حضور ندارد پوريا عمراني در بخش انفرادي اين رقابت ها با هدايت و مربيگري محسن شيشه گرهادر دورهاي اول و دوم به مصاف تنيسورهاي چين تايپه و نيوزيلند خواهد رفت .

طبق اعلام کميته برگزاري اين مسابقات کشورهاي مصر , تونس و الجزيره ازقاره آفريقا , چين , ژاپن , کره جنوبي , چين تايپه و هنگ کنک ازقاره آسيا , فرانسه , آلمان , لهستان , ايتاليا , و بلژيک از کشور اروپا , استرليا و نيوزيلند از اقيانوسيه و شيلي , آمريکا , برزيل و آرژانتين از قاره آمريکا به همراه هند ميزبان رقابت ها بيست تيم شرکت کننده حاضر در اين مسابقات را تشکيل مي دهند .

رقابت هاي قهرماني پينگ پنگ جوانان جهان در دو بخش دختران و پسران که از روز 16 آذرماه در شهر حيدرآباد هند برگزار شده ايست فردا با شناخت تيم ها و نفرات برتر به کار خود پايان مي دهد ./ب

برچسب ها: تنیس ، مربی ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.