سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم پاسداشت مصطفي محدثي خراساني بيان شد؛

اميدوارم وفاق اهل ادب و شاعران برقرار شود

مصطفي محدثي خراساني گفت: اميدوارم وفاق اهل ادب و شاعران برقرار شود و سال هاي طلايي دهه 60 را باز شاهد باشيم.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاري مراسم پاسداشت شاعر  و ترانه سراي انقلاب اسلامي مصطفي محدثي خراساني كه عصر روز گذشته با حضور شاعراني چون علي محمد مودب، حسين اسرافيلي، رضا اسماعيلي، آرش شفاهي، حجت الاسلام سيد عبدالله حسيني، وحيد جليلي، علي داودي، محمد مهدي سيار و عبدالرحيم سعيدي را در سازمان هنري رسانه اي اوج برگزار شد؛ مصطفي محدثي خراساني شاعر با اشاره به اينكه در همراهي با نسل جوان توانسته تجارب خوبي را كسب كند، افزود: اميدوارم وفاق اهل ادب و شاعران برقرار شود و سال هاي طلايي دهه 60 را باز شاهد باشيم.
وي در ادامه گفت: بسياري از دوستان مي گويند در 30 سال فعاليت فرهنگي،‌ 29 سال را با ديگران گذرانده ايد اگر اين مدت را به روي شعر خود كار مي كرديد تاكنون به مراحل بسيار بالايي رسيده بوديد اما من هر چه دارم از همراهي دوستان است.

*شعر محدثي خراساني در فضاي شعر كل كشور بسيار موثر بوده است
همچنين آرش شفاعي روزنامه نگار، شاعر و يكي از شاگردان محدثي خراساني در بخش ديگري از مراسم تجليل از محدثي خراساني با اشاره به اينكه تعطيلي فصلنامه شعر زيبنده شعر انقلاب نيست، گفت: شعر محدثي خراساني در فضاي شعر كل كشور بسيار موثر بوده است.
وي افزود: سروده هاي محدثي خراساني راه را به ما نشان مي دهد.
شفاعي با تاكيد بر اينكه كانون شاعران و نويسندگان به مديريت محدثي خراساني متكي بوده، اظهار داشت: اين شاعر انقلابي كشورمان يك پاتوق فرهنگي ايجاد كرد البته وي در حلقه هاي ديگر مانند حوزه هنري هم نقش بسيار مهمي ايفا كرد.
به گفته شفاعي تاسيس كانون هاي شاعران و نويسندگان نقش مهمي در ارائه تجربيات و گماردن شخصيت هاي متعلق به آموزش و پرورش داشته است.
وي خاطرنشان كرد: كانون شاعران و نويسندگان گروه زيادي از دوستان شاعر را دور هم جمع كرد و چهره هاي آشنايي را ما در اين عرصه شاهد هستيم البته اين دور هم جمع شدن ها تنها به شاعران محدود نشد و در عرصه داستان هم فعاليت هاي زيادي داشت./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.