سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان بي بي سي ؛

افزايش 43 درصدي بي خانمان ها در لندن

تعداد کارتن خواب های شهر لندن نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی بی بی سی ، توریست های زیادی برای دیدن لندن به این شهر سفر می کنند اما شاید این توریست ها جاهایی را که افراد بی خانمان حضور دارند نبینند. 
افرادی که در گوشه خیابان کارتن را زیر انداز خود کرده و با پتویی کهنه شب را به صبح می رسانند.
بر اساس گزارشی جدید تعداد کارتن خواب های انگلیس بیست و سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اما این تعداد در شهر لندن به میزان چهل و سه درصد افزایش یافته و تعداد کارتن خواب ها به بیش از پنج هزار و پانصد تن رسیده است.
اقتصاد عامل اصلی بی خانمان شدن این افراد است. تعداد افراد بی خانمان رو به افزایش است و این مساله باعث بروز نگرانی شدیدی شده است.
لیزلی مورفی مدیر اجرایی تشکل خیریه «بحران» گفت: نخست وزیر انگلیس در مورد لغو کمک هزینه های مسکن برای کسانی که کمتر از بیست و پنج سال سن دارند کرده که این مساله بسیار نگران کننده است.
بسیاری از افراد بی خانمان نیازمند لباس و غذا هستند.
با وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی بسیاری از سازمان های خیریه از کم شدن کمک هزینه های اجتماعی ویژه جوانان ابراز نگرانی کرده اند.
مارک بریسک وزیر مسکن انگلیس گفت: باید مشکل کسانی را که سن آن ها کمتر از بیست و پنج سال است و یا کسانی که شیرازه خانواده شان از هم پاشیده است حل کرد و تصمیم های درست اتخاذ کرد. ما باید به دنبال عوامل بی خانمانی باشیم نه اینکه تنها به دنبال فراهم کردن مسکن برای این افراد باشیم.
آلن پائولی یکی از داوطلبان کمک به بی خانمان هاست. وی پس از آنکه کارش را از دست داد آواره خیابان ها شد و همسرش را نیز از دست داد.
وی گفت: من در یک کارتن می خوابیدم و دچار دور باطل شده بودم. بدبختی این است که اگر کسی نشانی ثابتی نداشته باشد نمی تواند کار پیدا کند و اگر کار نتواند پیدا کند نمی تواند برای خود مسکن فراهم کند. به دست آوردن کار در این شرایط سخت است.
برچسب ها: بین الملل ، لندن ، فقیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.