سید حمید موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی
باشگاه خبرنگاران به بیان توضیحاتی در خصوص ویژگی های فنی طرح پرداخت و یادآور شد:
مسیر احداثی در این بخش از بزرگراه دارای 2 باند رفت و برگشت اصلی است که هر باند
دارای 4 خط عبوری به عرض 3.65 متر، یک خط توقف اضطراری به عرض 3.5 متر و رفیوژ
میانی با عرض حداقل 4.5 متر است.
معاون شهرسازی منطقه خاطر
نشان کرد: بزرگراه آزادگان با توجه به حجم ترافیک به عنوان کریدور ارتباطی کشور
تلقی می شود، این بزرگراه در کنار اتصال راههای عمده دسترسی کشور، دسترسی منطقه ای
را نیز به عهده دارد که از این رو دارای اهمیت بسزایی است./ز