سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیدرضا فرزانه:

لیگ یک ایران عجیب ترین لیگ دنیاست/شاید به صبا برگشتم

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس معتقد است لیگ دسته اول فوتبال ایران عجیبترین لیگ فوتبال دنیاست و مسائل عجیب و غریب در آن کم اتفاق نمی افتد.

حمیدرضا فرزانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: لیگ دسته اول فوتبال ایران عجیبترین لیگ فوتبال دنیاست و مسائل عجیب و غریب در آن کم اتفاق نمی افتد. در این لیگ تاکتیک معنی ندارد و فقط نتیجه گرفتن در آن مهم است، داورها در آن هر کاری که دلشان بخواهد می کنند و نظارت خاصی نیز روی این لیگ نمی شود.

وی در ادامه گفت: اولین تجربه حضور من در لیگ دسته اول بود و اکنون متوجه شدم که این لیگ، لیگ سرسختی هاست و دوست دارم دوباره به لیگ برتر بازگردم و شاید نیم فصل با توجه به شرایطی که صبا دارد و اگر کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس صلاح بداند و مسئولین صبا تمایل داشته باشند به این تیم بازگشتم.

کاپیتان تیم شهرداری بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: تیم شهرداری هم اکنون شرایطی خوبی در لیگ دسته اول دارد، خرمزی در تیم ما تحول ایجاد کرده است و فاصله کمی تا صدر جدول داریم به هر حال در تیم ما مقداری حاشیه به وجود آمده بود که خرمزی حاشیه ها را به خوبی کنترل کرد و امیدوارم شهرداری یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد.
برچسب ها: لیگ ، یک ، ایران ، عجیب ، صبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.