سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اقتدار نظامی ایران اسلامی بار دیگر به منصه ظهور رسید

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با شکار پهباد جاسوسی آمریکا، بار دیگر عزت و اقتدار نظامی ایران اسلامی در منظر جهانیان به منصه ظهور رسید.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: شکار هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حامل چند پیام است.

وی گفت: پیام نخست این پیروزی بزرگ آن است که به رغم تبلیغات دروغ و سوء آمریکا، انگلیس و همپیمانان آنان در خصوص اینکه فعالیت ها و اقدامات ایران تهدیدکننده امنیت کشورهای منطقه است، خود با این حرکت به خاک ایران اسلامی تجاوز کردند.

فرماندار فیروزکوه افزود: این حرکت چهره فریبکارانه و پلید استکبار جهانی و ایادی خودفروخته آنان را بار دیگر در بین دولت ها و ملل جهان نمایان تر کرد.

وی تصریح کرد: پیام دوم آن است که به رغم همه تحریم ها و فشارهای سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون و تحمیل جنگ هشت ساله، جمهوری اسلامی نه فقط پیشرفت های شگرفی در حوزه های مختلف عمرانی، صنعتی، اقتصادی و . . . به دست آورده، بلکه در زمینه نظامی و الکترونیکی نیز به موفقیت های چشمگیری رسیده است.

افشار نادری خاطرنشان کرد: مثال گویای این مهم، شکار پهباد جاسوسی بدون سرنشین آمریکا برای دومین بار در یک سال گذشته است که هیمنه اطلاعاتی و نظامی آمریکا را در نزد افکار عمومی جهان فرو ریخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه بیان کرد: مهمترین تاثیر این دستاورد بزرگ نظامی آن است که جمهوری اسلامی به رغم همه فشارها و تهدیدات، همواره مقاوم بوده و از تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب با صلابت پاسداری می کند و اجازه تعرض به کسانی که چشم طمع به این نظام و آب و خاک دوخته اند، نخواهد داد/س

برچسب ها: اقتدار ، ایران ، جهانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.